Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Del Skrevet 23. oktober 2009 Finns det andre butikker enn Babyshop som har stort utvalg av babyutstyr i Oslo? De har flotte ting, men jeg syns det er veldig dyrt der. Sånn bortsett fra IKEA, hvor finner jeg ellers butikker med rimelige stellekommoder, vognposer, badebaljer osv.? Noen som vet om rimelige baby-butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilet72 Skrevet 24. oktober 2009 #2 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tror Barnevognhuset Rudo kan være billigere enn Babyshop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takk for supert tips, Smilet72! Det virker mye billigere på Rudo enn mange andre steder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius og Jonas! Skrevet 26. oktober 2009 #4 Del Skrevet 26. oktober 2009 Småting som balje etc har de mye rimelig på OBS. Ellers så anbefaler jeg også Rudo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tremo Skrevet 26. oktober 2009 #5 Del Skrevet 26. oktober 2009 Princess har iallfall tidligere hatt en del billige vaskekluter, gulpekluter, helse tepper og slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #6 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, Jeg har sjekket priser i Sverige. Det kan lønne seg og ta en tur til Nordby - der er alt i utgangspunktet 70 % billigere enn i Norge - også er kronekursen ganske bra. 78 norske på 100 svenske. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Del Skrevet 30. oktober 2009 Godt tips; om dere drar til Sverige for å handle, så stikk heller innom gamle svinesund. Der har de en babybutikk som heter happyland babyshop eller noe sånt. Den er langt billigere enn den på nordbysenteret, og de som jobber der er veldig hyggelige. Skulle det skje noe med produktet dere kjøper er det aldri problemer med å fikse det. Og på større ting som vogner, bilstoler ol kan dere spare tusenvis på å ta den turen. (og så kan dere jo stikke innom nordby etterpå, få med dere litt mat, klær ol også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå