Gå til innhold

Testen viste 4 uker på vei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg har fått mage allerede..! Har to barn fra før, så kanskje noe der. Er det bare jeg? Teste viste 3 uker+, men regner med at det vil si 4 uker. He he, føler meg såå gravid allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere :))

Å æ love dæ, d ekke den ekte magen enda ;) Æ føle mæ åsså såååå gravid, pga at æ ikke klare trekke inn magen å dn e rundt ;) Men vet jo at d ikke e babyen :P Dn e 1 mm stor liksom :-P

Men når man e andre eller flergangs å særlig om d ikke lenge sia man har født så e jo livmora litt større og magemusklan så som så, derfor vises d ofte raskere på åss ;)

Skrevet

(om det står 3+ på testen så skal det bety 3 uker eller mer siden befrukting. altså skal du være 5 uker eller mer på vei. bare nevner det!)

magen kommer gjerne myyye fortere når man er flergangs men om det er av den ene eller andre grunnen det vites ikke;) moro er det alikevel!

Skrevet

hvordan test er det som viser hvor langt en er påvei?

Skrevet

den testen er fra clearblue=) regner med at det går ann å kjøpe den på apoteket.. Jeg har også lyst på¨:D

Skrevet

hmmm... kanskje jeg skal gjøre det i kveld:)

Skrevet

clearblue digital med ukes visning, fåes kjøpt på apotek=) eller på billigtester.no

Skrevet

Bør vell nevnes at om du er over 3 uker på vei så står d bare 3+ , det står ikke 4-5-6 osv :)

Skrevet

hvis testen viser 3+ å ikke uke 4-5-6 osv så er det vel liten vits i å ta en test med uke indikator-for man er jo alltid over 3 uker hvis man tester positivt?? er det hvor mangen uker fosteret er kanskje??

Skrevet

Ja, det er hvor mange uker fosteret er.

På testen står det (om man er gravid da) enten;

1-2 (da er man 3-4 uker på vei)

2-3 (4-5 uker på vei)

3+ (5-40 uker på vei)

Så står det 3+ kan man like gjerne være 15 uker på vei som 5 uker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...