Gå til innhold

trenger hjelp fra dere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en slags blødning idag, skulle hatt mensen igår, eller onsdag. Det er bare småblødning gjennom hele dagen, å jeg pleier alltid å ha kraftig blødning første dagen i mens. men jeg har også KRAFTIGE menssmerter, er det da mensen som bare spiller meg ett lite puss? eller kan jeg være gravid? har hørt mange har småblødninger når de egentlig skulle hatt mensen, og forsatt vært gravid?? men har de menssmerter i tillegg? hjeeelp :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?:( Føler meg helt dum her jeg sitter...

Skrevet

eg ville tatt en test eg viss eg var deg... ikkje uvanlig å blø litt om du er gravid, og menssmerter eg veldig vanlig når en er gravid:)

masse lykke til:)

Skrevet

takk for svaret :) Ja, må se hvordan det går i helgen, også kanskje ta en test på mandag om jeg ikke blør mer enn det jeg har gjort idag. Har helt utrolig mens smerter :/ Ikke noe kjekt, BARE kjekt viss jeg får positiv test;)

Skrevet

Hei, om dette er en helt uvanlig blødning, ville jeg tatt en test, da slipper du å gå rundt å lure...Er visst en del som opplever det slik og er gravid. Min mor hadde "mens" med meg i to mnd og forstod ikke at hun var gravid, så det går ann! Tvi, tvi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...