Eurecaღmed spireღ Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er 11 DPO i morgen, har lyst å spandere en test selv om det er litt tidlig... Noen som vil hoppe i det sammen med meg i morgen?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Ja, det er jo mulig å få utslag hvis du er 11 DPO. Blir nok ikke med på testing (har jo muligens ikke hatt EL denne pp engang), men skal fölge med på resultatet ditt. XXX fingrene for deg (og at de blötkokte egga smaker like dårlig i dagene som kommer! hehe...)
20.10.2010 *FØDEKLAR* Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 tror kanskje jeg vil teste jeg også Men jeg hadde en liten blødning idag, så vet ikke om det er noe vits i? :/
Eurecaღmed spireღ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2009 Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg skal teste jeg heller. Min mann skulle kjøpe dobbel CB, men de hadde bare enkel, og da lurer jeg på om jeg ikke heller burde spare den... Om jeg ikke får utslag 11 dager etter el, er egentlig hååpet ute da? Merker jeg er redd for negativt svar.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 venterpådenlille; Når har du IKM da? Jeg har på tirsdag. Er jo ikke uvanlig å ha en liten blødning i forkant av IKM da, så alt håp er jo ikke ute. Krysser fingrene for deg at det ble med en liten blødning og at TR holder seg unna!
Madelenkron Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har IKM på mandag sånn ca, men henger meg på testinga selvom Klarer ikke holde meg unna testene som ligger på badet å roper på meg. Krysser armer og bein for oss
Eurecaღmed spireღ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2009 Ok, tror jeg hpper i det i morgen, får nå heller kjøpe flere tester om nødvendig... Håper hvertfall en av oss får positivt utslag!!
towe_84 Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Hei! Jeg slang meg med på testingen, er på 10DPO (så det var vel kanskje litt vel optimistisk å teste i dag...). Testen var veldig negativ... men det er tidlig å teste nå da, så håpet er ikke borte. Spesielt ikke etter at det var litt rosa på toalettpapiret i dag tidlig. Nekter å tro det er tanta for kjennes ikke slik...etter min forståelse skal hu heller ikke komme før neste uke, for hadde veldig positive utslag på el-test to dager på rad.. *Håpe-håpe* Hvordan har det gått med dere andre?
audrey82 Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har også testet idag, IKM på mandag. Negativ... Men har et lite håp enda da! Var nesten sikker på at jeg var gravid i går kveld/natt, har vært superkvalm. Men får vente et par dager til og se!
Mokimok Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Da har jeg testet med en CB digital, men fikk "ikke gravid" Regner med at alt håp er ute siden disse skal være så sensitive. Ly
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. oktober 2009 #12 Skrevet 24. oktober 2009 Så kjedelig med negative tester da, dere, men som dere sier-det er fortsatt håp! :-) Du da, Aureca-har du testet? *spent*
Eurecaღmed spireღ Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2009 Testet i dag 11 DPO, ble så negativ som en test kan bli... kjedelig, jeg hadde troen, men innerst inne følte jeg at det var lite håp å teste i dag... Regner da med at jeg ikke er gravid, for de fleste ville det jo vist en skyggestrek el noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå