nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 I går, uke 5+1 fikk jeg litt blod på papiret etter at jeg hadde vært på do (ca 2 cm). Fikk helt PANIKK! Har vært på do flere ganger idag, men har ikke kommet igjen heldigvis. Det var friskt blod, og ingen kraftige smerter - hva kan det ha vært? Har satt inn 2 egg, kan det f. eks være at den ene gikk bort?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Hvis det var bare litt blod var det nok ikke noe farlig. Livmoren er ekstra sensibel nå, og det skal ikke så mye til før et lite blodkar sprekker. Siden du har satt inn 2 egg antar jeg at du går på progesteron også som har vært med på å gjøre den litt ekstra ømfintlig. Jeg kjenner noen som har mistet én tvilling mens den andre overlevde, men da har det vært snakk om kraftig blødning - akkurat som en vanlig SA, bare at den andre tvillingen har klart å klore seg fast. Dette har ikke blitt oppdaget før uker senere fordi de trodde jo de hadde mistet (naturlig befruktning). Lykke til videre!!! Så spennende å finne ut om du har en eller to i magen da Slik har jeg det også. Satt inn 2 egg 26.9. Skal til første UL 2. nov, da er jeg 7+4 hvis jeg kommer så langt...krysser fingrene!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå