Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å glemme å ta første blodprøven før jeg startet med sprøytene. Skjønner ikke at jeg kunne glemme det, men gjort er gjort. Skulle tatt den i går. Jeg tok sprøyten i går kveld. Er det noen som vet om jeg må avslutte forsøket. Er jo umulig å få tak i noen på Riksen nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ta en prøve for å sjekke østradiol. Skal ta en dagen man begynner på sprøytene og en om en uke. Er ikke dette vanlig?

Skrevet

Signerer kaffeplante - hvilken blodprøve? Har aldri tatt blodprøve før sprøytestart.

Skrevet

Å håper den ikke er dødsviktig da. Da fortsetter jeg bare på sprøytene over helga. Når skal dere ta den prøven da?

Skrevet

Jeg tar blodprøver på 2. UL, ved uttak, innsett og 14 dager etter innsett for å sjekke om er blitt gravid. Går på kort regime.

Skrevet

Ok, jeg skal på første ultralyd på torsdag og skal ta blodprøve på morgenen før jeg kommer. Hadde bare en ultralyd forrige gang, men det er jo sikkert forskjellig fra gang til gang.

Startet på nesespray 8/10.

Skrevet

Noen klinikker praktiserer en del blodprøver underveis, andre gjør det ikke. Ved Ullevål, f.eks tas det ingen blodprøver underveis i forsøket.

Ved Aleris tas det UL for å sjekke at man er nedregulert, og så en blodprøve som tester for HCG et par uker etter innsetting.

..og mange andre varianter finnes også :-)

Skrevet

Ok, tusen takk for svar. Da har jeg ikke lenger like stor panikk:)

Skrevet

Hei MK73!

Jeg tok blodprøve på morgenen den dagen jeg skulle til den 2. ultralydtimen.( UL for å sjekke størrelsen på eggposene) Dette var på Ullevål og på mitt første forsøk. På de andre forsøkene har jeg kun tatt en UL og ingen blodprøver.

Skrevet

Kjør på med medisinene...du må iallefall ikke stoppe med dem...

Mange klinikker bruker ikke disse blodprøvene så det går nok...ikke lett å huske alt som prøver! Husker en gang jeg holdt på å fryse i stykker alle medisinene dagen før en oppstart på hyttetur....

:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...