Gå til innhold

Andre som har det slik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Lurer på om det er andre som har det slik som jeg har det?

Jeg har murringer helt nede i korsryggen (hatt det i 2 dager i strekk nå) akkoratt som det ikke vil forsvinne heller. Hatt STERKE kynnere de 2 siste ukene som har vært ubehagelige å vonde til tider. Har skjikkelig nedpress innimellom som også er ubehagelig. Kjenner når jeg legger meg at det kommer noen kynnere i tak som kan vare opp i 1 min + - og kan vare opp til flere timer men så forsvinner det.

Terminen er jo ikke før om 1 mnd. Men kan dette være tegn på noe? Klarer ikke gå med dette i 1mnd til. Håper noen kan svare ?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 2 gangsfødene.

Skrevet

Jeg også har hatt sånnt de siste dagene.. Også gikk muligens slimproppen igår. Er ikke helt sikker da for den var ikke sånn jeg har hørt den skal "være" :P Moren min mener nå det er tegn på noe hvertfall.. For søstera mi hadde det sånnt og 1 uke etter ca var gutten ute..

Skrevet

ok :) når er terminen din da? :)

Skrevet

8 november her

Men nå har jeg jammen meg begynnt å få krampelignende følese i magen også gitt...:P Men det gjør jo ikke vondt, bare litt ubehagelig..

kanskje det faktisk er fødsel pågang?:P

Skrevet

Her også!!!

Jeg har termin 7.november.

Har hatt en del kynnere de siste månedene så det er jeg vant til. Men i går hadde jeg skikkelig kraftige og utrolig hyppige kynnere. Syntes de gjorde litt mer vondt enn vanlig. Og i tillegg murringer i korsryggen, og akkurat som det rev nedi bekkenet. Det gjorde vondt. Våknet i natt flere ganger av skikkelig kraftige kynnere også.

Noen som vet om det er vanlig å få varseltegn i forkant?

Er jo utrolig spent på om dette betyr at fødselen ikke er så langt unna...

Skrevet

Jeg ogå sliter med smerter i magen og ryggen. Som kraftige menssmerter, pluss disse slitsomme kynnerne som kommer i tide og utide. Det er vanskelig å få sove om natten også. Jeg kan ikke si at jeg har merket noe om en slimpropp. Jeg har også en måned igjen til termin.. Heldigvis skal jeg til jordmor i morgen, så har tenkt til å spørre henne om dette er normalt eller om jeg muligens får en unge litt tidligere enn forventet:) Jeg kan godt skrive her hva jordmor sier til meg i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...