Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Skal man ta det den dagen man tester positivt på el. eller dagen etter ? Er så mange forskjellige ting som blir sagt! Vet ikke om jeg skal ta det heller. Noen som har erfaring med det?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har et svar?
Carina har to små gull Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Hei Jeg spurte på helsekost og jeg skulle bruke det fra dag 12 i syklusen altså før EL. Og skulle slutte den dagen tanta evt dukka opp.
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for svar ! Men jeg har hørt at det ikke skal tas før el da det kan forhindre el ? Uansett så har ikke jeg gjort det da. Men om jeg skulle starte samme dag som el testen viste positivt ? Er å bli forvirra av alt dette. Tror jeg droppe det !
Carina har to små gull Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk i allefall EL da jeg skulle og gravid ble jeg Ønsker deg masse lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå