Gå til innhold

Dere med barn i bhg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere 2 stk vinterdress, 2 sett med regntøy osv for å slippe å ta alt med fram og tilbake hver helg? Har foreløpig ett sett av alt, men vurderer sterk å kjøpe inn mer for å slippe alt styret med å frakte klær til/fra bhg hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja:)

Skrevet

Vi har en 2 dresser, en i barnehagen og en hjemme. Så tar vi med den som henger i barnehagen hjem i helgene og vasker den hvis den er skitten.

Skrevet

Ja :) Men har heldigvis arvet en del og ....

Også tar vi det evnt hjem i helger å vasker det :)

Skrevet

Vi har bare 1 sett av regntøy og vinterdress. Synes ikke det er noe styr å ta med fram og tilbake, gjør det stort sett bare før min ukentlige fridag og til helgene. Og i barnehagen hos oss må alle ha med utetøyet hjem i helga uansett (for vasking o.l.), men sånn er det kanskje ikke hos dere?

Skrevet

Tar alltid med alt av tøy frem og tilbake, jeg. Mister så lett oversikten over ting som jeg ikke har hjemme til enhver tid, s får ikke til å etterlate noe i barnehagen, utenom tøflene da, for de bruker vi uansett ikke hjemme.

Går dessuten til/fra barnehagen hver dag, så må jo ha dress og sko hjemme, hun kan ikke gå halvnaken bort dit:-))

Skrevet

Kun 1 sett av både regnsett og dress.. Syns heller ikke det er stress.

Har en stor Hello Kitty bag som alt er i, å lett å frakte med.

Skrevet

Har 2 sett støvler og regntøy, resten drasser vi frem og tilbake de 150 metrene mellom hjem og bhg hver dag.

Skrevet

Nei. Vi har fått beskjed om at alle dresser og lignende skal tas med hjem hver helg pga vasking i barnehagen. Uansett synes jeg det blir altfor dyrt å ha to vinterdresser, to sett regntøy etc etc...

Skrevet

Ja vi har dobbelt, men det som er ekstra sett er bare billig utstyr (regntøy fra h&m og dressen er fra ica maxi) Ellers har han reima og reflex i bhg. synes det er greit å ha ekstra hvis jeg ikke skulle rekke å tørke det eller noe, så det er vel bare det at jeg kjenner meg selv så godt så jeg vet tørking og vasking kan ta tid;0)

Skrevet

Har kjøpt regntøy i neste str. som vi har hjemme, og fant en brukt og veldig rimelig reimadress på nettet som vi bruker som reservedress hjemme. Tar med klærne fra barnehagen i helgene og evt. hvis det er skittent, men da er det jo kjekt å ha noe mens barnehagetøyet tørker.

Skrevet

jeg har et sett regntøy og en hvinterdress og det fungerer fint så lenge man har tørketrommel! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...