jeg og go'jenta Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Har dere 2 stk vinterdress, 2 sett med regntøy osv for å slippe å ta alt med fram og tilbake hver helg? Har foreløpig ett sett av alt, men vurderer sterk å kjøpe inn mer for å slippe alt styret med å frakte klær til/fra bhg hele tiden...
Mai♥ April♥ Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Vi har en 2 dresser, en i barnehagen og en hjemme. Så tar vi med den som henger i barnehagen hjem i helgene og vasker den hvis den er skitten.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Ja Men har heldigvis arvet en del og .... Også tar vi det evnt hjem i helger å vasker det
Helann og lillebror Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Vi har bare 1 sett av regntøy og vinterdress. Synes ikke det er noe styr å ta med fram og tilbake, gjør det stort sett bare før min ukentlige fridag og til helgene. Og i barnehagen hos oss må alle ha med utetøyet hjem i helga uansett (for vasking o.l.), men sånn er det kanskje ikke hos dere?
The Bad Gal Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Tar alltid med alt av tøy frem og tilbake, jeg. Mister så lett oversikten over ting som jeg ikke har hjemme til enhver tid, s får ikke til å etterlate noe i barnehagen, utenom tøflene da, for de bruker vi uansett ikke hjemme. Går dessuten til/fra barnehagen hver dag, så må jo ha dress og sko hjemme, hun kan ikke gå halvnaken bort dit:-))
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Kun 1 sett av både regnsett og dress.. Syns heller ikke det er stress. Har en stor Hello Kitty bag som alt er i, å lett å frakte med.
stjertløvetann Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Har 2 sett støvler og regntøy, resten drasser vi frem og tilbake de 150 metrene mellom hjem og bhg hver dag.
AO3 Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Nei. Vi har fått beskjed om at alle dresser og lignende skal tas med hjem hver helg pga vasking i barnehagen. Uansett synes jeg det blir altfor dyrt å ha to vinterdresser, to sett regntøy etc etc...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 Ja vi har dobbelt, men det som er ekstra sett er bare billig utstyr (regntøy fra h&m og dressen er fra ica maxi) Ellers har han reima og reflex i bhg. synes det er greit å ha ekstra hvis jeg ikke skulle rekke å tørke det eller noe, så det er vel bare det at jeg kjenner meg selv så godt så jeg vet tørking og vasking kan ta tid;0)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Har kjøpt regntøy i neste str. som vi har hjemme, og fant en brukt og veldig rimelig reimadress på nettet som vi bruker som reservedress hjemme. Tar med klærne fra barnehagen i helgene og evt. hvis det er skittent, men da er det jo kjekt å ha noe mens barnehagetøyet tørker.
Adele Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 jeg har et sett regntøy og en hvinterdress og det fungerer fint så lenge man har tørketrommel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå