Gå til innhold

Et skritt tilbake..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da hopper jeg tilbake til dere etter en tur både i 1. og 2. trimester.. Hadde en MA i uke 18 for noen uker siden. Det var tungt, ubeskrivelig trist. Men nå, så snart mensen kommer tilbake, skal vi prøve på nytt. Håper inderlig det klaffer snart igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Dagdrømmeren.

Dette var leit å lese :( Det er vondt og vanskelig å komme seg gjennom den prosessen der - husker det selv fra min MA i 2005. Men man klarer faktisk å komme opp igjen etter en stund - å jeg håper du har en du kan støtte deg til og snakke med?

Ønsker deg masse lykke til fremover og tvitvi ;)

Skrevet

Heisann, så trist! Føler virkelig med deg. Var selv sent i uke 13 da jeg oppdaget ma i juli i år, 3 mnd siden i dag. Var helt forferdelig og var i ubalanse leenge. har nå hatt 2 menstruasjoner og satser på at spiren vil sitte snart. Velger nå en prøvefri mnd da jeg skal gifte meg i desember,men prøver for fullt igjen etter det. Man kommer seg gradvis oppover,men glemme det vil jeg aldri. Tar også litt tid før kroppen kommer seg etter en så sen abbort,men spire det vet vi jo at vi kan få! Ønsker deg all lykke til med ny prøving, og måtte det gå bra neste gang. Stooor trøsteklem.

Skrevet

Dette var kjempe trist å lese :( føler med dere. Er vel ingenting jeg kan skrive som hjelper i en slik situasjon, men mistet selv i en MA i uke 12 i august. Tenker endel på det enda, men det går egentlig ganske bra nå.

Så vet hvor tungt det er å miste, selv om jeg ikke var kommet like langt i svangerskapet som deg :( En grusom opplevelse, som vi dessverre ikke kan gjøre noe med.

Lykke til med prøvingen når dere er klar, og en god klem til deg!

Skrevet

å det var virkelig trist å høre! ønsker deg masse masse lykke til med ny klaff snart!!

Skrevet

Uff, så fryktelig vondt det må være... :(

Sender deg en STOR trösteklem og lykkeönskinger for ny pröving!

Skrevet

uff! har akkuratt opplevd dette jeg og, men i uke 15, og spiren var ikke kommet så velfig langt :(

føler så meg deg. det er jo den verste beskjeden man kan få...

håper spiren sitter igjen for oss begge så snart som mulig.

trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...