Bolla74 Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 ... jeg lurer nå på en ting. Babyen min er 5 uker gammel, og han har flere episoder daglig hvor han blir fjern i blikket, slutter å suge (hvis det er det han driver med) og øynene flakker liksom litt rundt omkring. Plutselig så "våkner" han opp igjen (nesten skvetter) og fortsetter å suge.Er dette normal baby-oppførsel? Nå skal det være sagt at jeg leter etter ting som kanskje ikke er normalt hos babyen, og det er fordi jeg har et barn fra før som er multihandikappet og som har epilepsi. Alle rare rykninger og fjernheter forbinder jeg med epilepsi, og er da derfor livredd for at babyen også er syk. Nå her jeg jo blitt fortalt så mange ganger at det er helt normalt med rykninger og skjelvinger hos babyer, men hva med fjernhet? Noen som kan berolige en hysterisk mamma?
trolly Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 er det en mulighet at han bare sovner? Gutten min kan stirre fjernt fremfor seg rett før han sovner, ser litt skummelt ut:) Skjønner godt at du er bekymret, men jeg tror ikke det er noe galt. Du kan jo for sikkerhets skyld ta det opp med legen din? Lykke til
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Han sover sikkert. Så små babyer smådupper ofte med øynene åpne :-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Kan legge til at alle mine 4 har gjort dette, vesla på 10 uker sluttet med det for 2-3 uker siden.
Bolla74 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 Tusen takk for svar, det var godt å høre. En bekymring mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå