Jenny251210 Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Hei. Jeg pleier ALLTID å få ømme pupper halvannen uke før mensen. Nå er det halvannen uke før mensen(1 nov), og puppene er ømme. Føler det er et skikkelig dårlig tegn - føler jo at ting vil være annerledes om jeg er gravid Erfaringer?
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 HEI =) Jeg pleier bli øm før mensen , men det ble jeg også når jeg var gravid. Men da blir dem mer og mer ømme hele tiden. =) SÅ ømme pupper er ikke neg det ! klem
Jenny251210 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for oppmuntrende svar - men jeg fikk ikke en god følelse ang graviditet nå. 9 dager til ikm....sukk. Hehe!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Hei du! Jeg har vært gravid tre ganger (håper det er fjerde gang akkurat nå ???) og alle gangen har jeg hatt ømme pupper i varierende grad. Prøv å være positiv - kanskje det har klaffet denne gangen??? Lykke lykke til
Jenny251210 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg kjenner at brystvortene er litt ømme - tror ikke de pleier det til vanlig
Kronesis Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg får alltid ømme bryster presis en uke før mensen. Den måneden jeg ble gravid var de mindre ømme, men brystvortene var tidvis ømme. Det er akkurat en uke siden EL og i dag ble brystene mine ømme. SÅ jeg er nok ikke gravid Vi har ulike kropper alle, men sånn er det for meg. Krysser fingerene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå