Gå til innhold

JIPPI- endelig høygravid :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis. Og knapt tre uker til du er "fødeklar"? Da kan det jo i prinsippet skje ting når som helst! =)

Husker jeg syntes de siste ukene der skikkelig sneglet seg av gårde. Sært å tenke på, nå forsvinner dagene lynraskt - knøttet her er snart fem uker og jeg føler at dagene bare har rast av gårde uten at vi har gjort noe særlig annet enn å amme og skifte bleier og snuse på nybakt baby som helst vil sove oppå oss. :-)

Ååååå, gratulerer begge to :)

Håper jeg kommer dit dere er om noen lange måneder....

Lykke til med fødselen Lillebie!!! Din termindato er dagen før min 12-ukersdag...så den kommer jeg til å huske!

Shute - babylukt er bare nyyydelig! Kos deg masse!!! Og snart du også Lillebie :)

Ha en fantastisk helg begge to!!!

Hei Lillebie :-) Lenges siden sist ! Tenk at du snart har den lille babyen hos deg - husker du sa du syntes mitt svangerskap gikk så fort, men jammen har ditt gått enda fortere...synes jeg da :-) Ønsker deg en fantastisk barsel og spebarnstid.

Mine to små er nå blitt 4,5 måned. De er to skjønne små personligheter som jeg dessverre har hatt altfor lite tid til å kose skikkelig med..men det begynner å komme seg litt nå. Midt i alt kaoset utviklet jeg en svangerskapsdepresjon og har hatt det tøft m total søvnløshet og null overskudd. Men vi får nå hjelp og ting går seg nok til. Nå er jo ungene såpass store også at de har litt faste rutiner. Nå gjelder det bare å få meg selv skikkelig opp å gå, så blir det bra:-)

Masse lykke til med fødselen ,lillebie og hils den andre mammaen !

Klem fra oss

• 2 uker senere...

takk for lykkeønskninger jenter :o) ja i dag er det 30 dager igjen... tiden begynner å gå sakte nå altså.. ! men på en annen side, høyst sannsynlig har jeg blitt mamma innen 4 uker og det er jo helt vilt!!

Gitte, gud å tiden flyr, er de så gamle allerede :o)titter på bilder på siden din nå - så nydelige <3

så trist å høre at du har slitt med svangerskapsdepresjon - håper du har fått god støtte og at du fortsatt får god hjelp fra venner/familie! du har god tid på deg å kose ordentlig med gullene dine i alle årene som kommer- det er viktig å komme seg opp igjen tilbake til samme gamle :o)

nå nærmer jula seg også...gleder meg til min første jul som mamma altså :o))

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...