Gå til innhold

da gikk det ikke denne gangen heller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde IKM på mandag. Men fredag begynte jeg så smått å spotte, og lørdag, søndag og mandag hadde jeg litt blødninger og en negativ FirstSignal test :(

Jeg hadde virkelig trua denne mnd, og det hadde mannen min også.

Usj. Da tar jeg meg en trøstefyllekule i helgen... (ja, jeg vet det er litt dumt når vi er prøvere, men det er så utrolig lenge siden vi har spandert på oss en fest. så i helgen braker det virkelig løs)

æsj! da blir det enda en mnd med sex annenhver dag, beina høyt etter sex og håp håp håp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var trist å høre.. ER så utrolig tungt når den mensen kommer . Ihvertfall når kroppen sier at den ikke skal komme!

Men ta dere en fest, er ikke noe farlig med det ;) heller positivt! Kos dere masse i helgen !

Klem sessan

Skrevet

ta dere en god fest ja :) :) :) det pleier jeg å gjøre noen ganger det ikke går og prøver å snu det til at jeg får nyte alkoholen mens jeg kan!!! masse lykke til ved neste forsøk!!!! TVI TVI :-)

Skrevet

Æsj, så kjedelig... Men neste pp skal du se den sitter :o)

Å en tröstefyllekule synes jeg fint du kan unne deg selvom du er pröver-man må kunne kose seg litt også! Det er viktig, ellers kan tiden bli lang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...