Vårbarnet med to små Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Trodde jeg hadde IKM på mandag. Men fredag begynte jeg så smått å spotte, og lørdag, søndag og mandag hadde jeg litt blødninger og en negativ FirstSignal test Jeg hadde virkelig trua denne mnd, og det hadde mannen min også. Usj. Da tar jeg meg en trøstefyllekule i helgen... (ja, jeg vet det er litt dumt når vi er prøvere, men det er så utrolig lenge siden vi har spandert på oss en fest. så i helgen braker det virkelig løs) æsj! da blir det enda en mnd med sex annenhver dag, beina høyt etter sex og håp håp håp!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 det var trist å høre.. ER så utrolig tungt når den mensen kommer . Ihvertfall når kroppen sier at den ikke skal komme! Men ta dere en fest, er ikke noe farlig med det heller positivt! Kos dere masse i helgen ! Klem sessan
spirehåp Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 ta dere en god fest ja :) det pleier jeg å gjøre noen ganger det ikke går og prøver å snu det til at jeg får nyte alkoholen mens jeg kan!!! masse lykke til ved neste forsøk!!!! TVI TVI :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Æsj, så kjedelig... Men neste pp skal du se den sitter ) Å en tröstefyllekule synes jeg fint du kan unne deg selvom du er pröver-man må kunne kose seg litt også! Det er viktig, ellers kan tiden bli lang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå