blebla Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 er det noen som har hartan kombivogn som vil dele erfaringer? Er den grei?
Tingeling&guttaboyz Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har en Hartan Skater XLS som jeg tenker å selge. Brukte den kun 4 mnd, men da var den veldig grei, kanskje litt tung, men jeg hadde stort barn og bor i 3. etg uten heis. Gutten min ville ikke ligge i bagen lenger så måtte over til sportsdel. Det som jeg ikke likte ved sportsdelen var at den er helt rett i setet, altså ikke vippet opp fra rumpa mot knærne. Dette gjorde at poden skle ned. Syns i tillegg regntrekket var ligg puslete. Selve vognen er heller ikke så stor, jeg kunne ikke ha sønnen min sovende i den når han var 2 år, da var han for stor. Riktignok er han lang- var vel 95cm ved 2 års alder. Alt i alt ville jeg heller gått for en annen vogn, siden det egentlig er en ganske dyr vogn i utgangspunktet. Men mine hovedankepunkt er nok knyttet til at jeg har hatt et stort/langt barn. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå