Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Har de siste dagene kjent at kvalmen har blitt mer og mer fremtredende. Og jeg har jo selvfølgelig fått den uvanen at jeg våkner mitt på natta for å gå på do. Da er jeg så sinnsykt kvalm og uggen i magen. Er kvalm utover dagen også, men ikke så intenst. Flere som har det sånn?
Mamma til to guttegull Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Hei du! Gratulerer med graviditeten! Jeg har ikke noen erfaringer med svangerskapskvalme, men jeg har hørt at dette kan komme av sink-mangel i kroppen. Anbefaler deg derfor å ta litt sink-tilskudd i tillegg til multivitaminer. Lykke til!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 Takker for svar ) Lykke til videre du også )
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Hei englemamma Jeg har det akkurat likt. Kan våkne om natten av at jeg er kjempekvalm...føles som danskeferja...eller at jeg har vært på DEN festen... Har fått samme "uvane" som deg - MÅ opp om natten for å gå på do...så da er det bare å famle seg fram i min svimle verden
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Det er godt vi er flere Sunshinebaby70. ) Ha en god og forhåpentligvis kvalmefri helg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå