Gå til innhold

åssen er det med matlysten? hva har du lyst på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ganske enkelt her også. Ikke noe! Kanskje litt gryn og melk innimellom, og litt frukt, men ellers er det ikke noe som frister. Er så dritt lei av denne kvalmen så er like før jeg legger meg ned og sover til den er vekk!!

Er også superenkel i matveien for tia. Blir jo kvalm av all mat og lukter. Til frokost er det Fitness korn med melk. Eneste middagsrett som funker for tia er kyllingnuggets med ris og Heinz ketchup.Ingen krydder og spesielt ikke hvitløk(da kaster jeg opp som en gris). frukt og gulerøtter går an. Lurer på når denne uutholdene kvalmen skal gi seg?!

Annonse

ristet skive! jum jum

ellers har matlysten kommet seg. men spiser litt mindre mengder nå enn tidligere. (er i uke 10 nå)

syns gubben lukter grusomt hvis han har spist noe med løk i, merker jeg reagerer litt på lukter. (hvis han bruker for mye parfyme el.....)

masse som IKKE frister....bare det å lukke opp kjøleskapet og kjenne alle luktene gjør meg uggen, selv om jeg egentlig er sulten.

går ikke rundt og er kvalm, men kan bli litt uvel/kvalm når jeg er sulten.

yoghurt, smoothie, salt lakris, popcorn, ananas og eplejuice med isbiter er også mat som kan spises/drikkes.

Har heller ikke lyst på noe.. Blir kvalm av tanken på enkelte matretter. Istad fikk jeg lyst på pølser til middag, men nå er jeg kvalm av tanken.. :P Spiser en del frukt da, appelsiner, banan og epler.

En ting som går igjen er pærer og epler.

Men for det meste har jeg konstant lyst på "noe", men finner liksom aldri ut hva det er... Frustrerende.

Jeg har også lyst på Burger King mat, men har ikke BK der jeg bor....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...