Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg 7+3 i dag og har ikke noen symtomer. Ikke trøtt, kvalm, ømme bryst eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekta Skrevet 23. oktober 2009 #2 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er 6+2, har ømme bryster, men er det eneste så langt. Foruten at jeg løper på do hver time da :-p Spennende tider gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NitaMora Skrevet 23. oktober 2009 #3 Del Skrevet 23. oktober 2009 fy søren så heldige dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #4 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skulle ønske jeg hadde symptomer jeg. Det er jo et bra tegn. Skal på UL neste uke. Er redd for at det ikke er liv, blighted ovum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekta Skrevet 23. oktober 2009 #5 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hehe. Jo ja kanskje. Føler meg ikke gravid da... Utenom hvis jeg har litt fysisk aktivitet, da blir jeg kvalm!! Ikke meg imot om jeg hadde hatt flere symptomer :-/ (Men hadde jeg hatt det, så hadde jeg nok helt ville vært foruten, kvinnfolk :-p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥●•٠·˙Kari Skrevet 23. oktober 2009 #6 Del Skrevet 23. oktober 2009 Santsant:oD Hvis alt står bra til er det jo ingenting som er bedre enn å ikke være kvalm og dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina har to små gull Skrevet 23. oktober 2009 #7 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har heller ikke noen symptomer, men så er jeg bare 5+0 og regner med at det kommer vel etterhvert,. Eneste er mye utflod og så er kvisene begynt å poppe ut. Føler meg overhodet ikke gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #8 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da kom blødningen for andre gang i dette svangerskapet... Huffånei! Blir så fortvilt.. Kan ikke det gå bra med meg også snart... Lurer sånn på hva som er galt med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 23. oktober 2009 #9 Del Skrevet 23. oktober 2009 er nesten ikke trøtt eller kvalm.... men de andre symptomer har jeg men de er ikke plagsom akkurat som da jeg var gravid med dattera mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå