Gå til innhold

charlotte89!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

så ikke innlegget ditt før nå jeg, treg som jeg er..

vi flytter til årnes, nedre hagaveg... neste helg alt!

pusser(moderniserer) et gammelt hus der, med plass til de små:)

Nå har jeg allerede glemt alt du skrev, ammetåken er allerede på plass her.

Du hadde ei fra før du også? Og gifteplaner? Vi er jo i samme skor vi da.

Hadde gifteplaner 10juli, med når terminen er 12juni så tror jeg ikke at jeg føler meg fin i bryllupskjole til da:P

Og vet ikke helt med å fremskynde det, vil liksom kunne nyte dagen med ett glass og ikke være sliten.

Hvilken barnehage er det din går i? Vi har søkt hit og dit, har jo ikke noe grunnlag for hvilken jeg søker på... bare tok de nærmest huset:P

Håper formen din er bra og at alt går vell!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei=)

ja jeg har ei jente som blir 2 i januar, og termin den 16 juni... gifteplaner har vi og, men siden jeg er gravid, og som du sier, jeg vil føle meg fin i kjolen, og kunne ta et glass uten og være sliten :P så har vi bestemt og vente til 2011.. da kan begge barna være brudepiker\(svenn) jeg vet hvor nedre haga vei er=) ca 15 min unna her jeg bor=) (med bil) Ronja går i barnehage her i skogbygda hun da=) så vi går ned til barnehagen:p og det er digg=)

formen er bra og alt er vell også=) håper det samme til deg:p

Skrevet

Det kan jeg tenke meg. Får håpe vi får barnehageplass nærme vi å,greit å kunne trille dit...Litt dumt rundt oss,for det er jo ingen gangsti men!

Ja, sjekket på kartet nå.Du bor jo ikke langt unna skarnes du da..! Vi kjører den veien så ofte, slekta er fra vinger/åsnes.

Sara blir ett år 29nov, og jeg burde vel prøve å jobbe litt...ellers får vi vel ingen penger:P Men vil ikke ha henne i barnehage så tidlig, når begynte Ronja?

Jeg har det bare bra, ikke merket stort ennå. Sist ble jeg satt tilbake tre uker, så kan hende jeg bare er 4 uker på vei og ikke merker noe av den grunn:P Litt vondt i hodet, men det skylder jeg på været og sovingen! Fått dratt meg til NI idag:P

Ingen kvalme ennå, bank i bordet...!

Skrevet

ronja begynte 1 september =) så er fersk enda... hun er der bare 50% også, for jeg og gubben jobber annenhver uke:p nei er ikke så langt unna skarnes:p bor sånn midt i mellom skarnes, årnes og vomsund egentlig hehe :P jeg merket ikke stort sist, mare mage smerter:p men nå er jeg SÅÅÅÅÅÅ kvalm hele tiden atte FY ;o) hehe

så hvordan er det for deg og være gravid oppi alt hysteriet med innfulensa osv da? :P

Skrevet

har søkt på tredagers til sara, synes det holder.

Huff, gikk jo ganske greit egentlig. men nå var det en på 2 som døde som følger av det da - sier dem... jeg må nok ta spøyta, for sikkerhetsskyld. men det blir nå en stund til!

synes det er så blåst opp og gjort til hysteri, og når det er så stor tvil på sprøyta.. så hjelper det ganske lite:P

sist spøy jeg i tre måneder, og var så trøtt. sovnet på skolebenken hele tiden, sluttet etterhvert. fikk jo ikke med meg noe, og ikke orket jeg studere hjemme.. slik er nå det. får håpe jeg er heldigere nå:)

kanskje det betyr at det er en gutt der inne...hehe.. ikke at familiehistorien sier det, BARE jenter..

Skrevet

ja, ærsj... men man skal ta sprøyta etter uke 12 så da er det sikker litt mer og vite om den, en nå=)

hehe da hadde det jo vært gøy med gutt:p motbevise jente kjeden:p hehe

Skrevet

ja:) vi får nå se, lenge til jeg skal på ul!

har nå skaffet meg jordmor på årnes da, Ellen tror jeg hun het...

kjent der?

skikkelige kramper i magen nå, men tror det er potetgull og dippen sin skyld:P

vi får helt sikkert mer info når det gjelder vaksinen, vi har en og en halv mnd på oss også:) mye som skal skje da!

Skrevet

hei igjen=)nope ikke kjent på årnes.. men hører de er greie der=) ja i dag er jeg 8 uker alt jeg :D tiden flyr:p jeg har og bestemt meg for og ikke ta vaksinen.. har lest masse om den og det som fikk meg til og bli sikker på nei er: den tas i 2 omganger med minst 3 ukers mellomrom.. den varer opp til 6 mnd og funker på 80-90 % på de som tar den. da er den ikke så sikker uansett, og siden jeg ikke er i noen risikogruppe vil jeg heller ha innfulensaen og være ferdig med det:p en og måtte ta sprøyte 2 ganger hvert halvår hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...