Gå til innhold

Dilemma??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på hyttetur med svigerforeldra mine i helga,og er i rimelig dårlig form. Er så forbanna trøtt og sliten og kvalm til tider.Og svigerfar og jeg pleier alltid til å ta et glass vin eller to på kvelden. Så spørsmålet er om vi skal si jeg er gravid eller ikke? det er jo familie liksom,men alikevel. Sååå kjedelig hvis jeg mister :( Er 6+3 idag. Hva synes dere? har dere fortalt familie,eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fortale mine foreldre og svigers det når jeg var i 6 uke, og de ble så glade så.

er du sliten og ikke i form, og ikke ønsker å si noe..kan du ikke bare si at du tror du blir syk og vil være hjemme?

De synes jo det er kjedelig om du mister de også, men sånn skal vi ikke tenke! De får vel vite om du mister babyen?

Nei du,dette går veien og del det med verden du:)

Skrevet

Jeg nevnte det for sambo at jeg kanskje bare skulle være hjemme,så slipper vi å juge liksom. Men da ville han heller at vi skulle si det. Har jo på en måte lyst til det,men er litt redd. Tror og håper at det går bra,men hadde vært så flott om vi hadde sett hjertelyd eller noe først. Får se hva det blir til:)

Kan se ut som jeg må si det til sjefen snart også,er helt syyyykt sliten og slapp. Orker ingenting. Og har en jobb som er ganske fysisk. Så vet ikke. Om jeg ikke blir mirakuløst kvitt trøttheten får jeg ta en tur til legen til uka å høre hva han anbefaler.

Skrevet

1 godt tips : Fortell bare til dm dokker ville fortalt om dokker sku være så uheldig å miste.

Vi har fortalt til "alle" , men folk vet at æ har mista ufattelig mange ganga, så e en go trøst om d utenkelig nåkk engang skal skje.

Lykke til!! :)

Kan være lurt å få sm nån uker mens d står på som verst :)

Skrevet

Hei. Jeg har valgt å fortelle det til svigerforeldrene. De har da forståelse for at formen ikke er på topp. Jeg ble overrasket over hvor forståelig min sjef var når jeg fortalte at jeg var gravid. Og har fått tilpasset jobb fram til jeg blir i bedre form. Jeg er mye kvalm og sover dårlig om natten. Lykke til med valget:-)

Skrevet

Takker for svar,jeg tok valget å ble hjemme. Det ble bestemt i siste sekund at tanta og onkelen til sambo (+ barn) skulle være med så da fikk jeg "feber" å ble hjemme. Litt trist å være hjemme alene i helga,men går greit. Ligger jo bare rett ut for det meste. Og sover litt inimellom. Sambo var ikke veldig glad da han måtte dra,han kunne ikke være hjemme for han skulle gjøre en jobb der oppe. Er håndtverker.

Har vært å leid 4 filmer og kjøpt litt snop,så nå ligger bikkja og meg å ser på charterfeber å ler:)

God helg til alle dere vordene mødre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...