3skjønne_vidundere<3 Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg leter etter EL... Hvor lenge vil en test vise på eggløsning? jeg tester hver morgen, og håper dette holder... jeg leste et sted at noen burde ta en test morgen og kveld for å ikke misse. har noen erfaring??
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Eg har aldri fått utslag på morgenen på el testenen....kun på ettermiddager.. Meeen. Nå veit ikkje eg kor godt disse eggløsningen mine fungere da! Det sies at me(kvinner) som oftest har el på ettermiddag/kvelden, så i da tilfelle vil en jo få sterkest utslag på ettermiddagen. Men du må egentlig bare prøve deg fram ka som funker for deg. E så individuelt alt dette prøvergreiene at en kan bli sprø. Hehe...
-68mamma Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Du bør teste på ettermiddagen da LH-stigningen begynner fra morningen av. Som regel får man positivt utslag 2 dager.
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2009 okay..takk for svar. huff..håper ikke jeg har missa da. men om jeg er heldig å de viser seg i 2 dager, så håper jeg at jeg ikke har missa, for da skulle den vel slått ut på morgenen også. men jeg har noen bittesmå blødninger annenhver dag...vil det ødlegge testinga på noen måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå