Gå til innhold

Svak svak positiv test 11 DPO (bilder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp tiiidlig i dag (0530) når samboeren skulle reise på jobb, 6 timer bare etter sist toalettbesøk, og tisset på en test. Den så veldig negativ ut, men når jeg så nærmere på den var det jammen to streker der!

Har prøvd å fange de med mobilkameraet, men det var ikke kjempelett.. men dere ser kanskje antydningen til strek? den er heldigvis mye lettere å se på selve testen.. samboeren så den med en gang, selv om den er svaaak!

Klarer ikke helt å slippe jubelen løs, skal teste noen dager og se om testen blir sterkere, så jeg er helt sikker på at det ikke er bare en skyggestrek!

Ååå la det være sant!!! :-s :D

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/565263/offset/1

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/565263/offset/2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, jeg ser en strek ja! men jeg tok også slike tester, og det kom en veldig svak strek der også men jeg var ikke gravid =( så du får vel ta å vente to tre dager å teste igjen? =D men det ser jo ut som om du er gravid for min del da! =D jeg sier gratulerer jeg =) =) da er det 3 dager til IKM?

Skrevet

Takk for svar! Jeg prøver å være realistisk, men...ååå håper :D

tok en test i går også, og den hadde også to streker men teststreken var da enda svakere! Hadde aldri klart å ta bilde av den for å si det sånn, klarte bare såvidt å se den selv :P

Så har jo blitt litt tydligere siden i går.. Håper den trenden fortsetter!!

IKM er på mandag ja!!

Skrevet

hvis den har blitt sterkere siden i går så er det jo et STORT håp da =D da må du nesten ta en i morgen også ;) ;) hihi...! kjekt å teste da :D gratulerer =D håper det er en liten en nedi der ;)

Skrevet

Krysser fingrene for det :D

Skal ligge ut nytt bilde i morgen hvis jeg får flere positive tester, så kan vi sammenligne :)

nærmer du deg IKM også LilleToa?

Skrevet

Gratulerer så mye!! Du trenger ikke tvile på at du er gravid, for ser helt tydelig at testene dine er positive :) mine billigtester var mye svakere enn det når jeg var gravid, og ble ikke like sterke som dine før jeg var en uke over ikm.

Så tror du kan juble, og glede deg :D Så gøy å se positive tester!

Skrevet

hmm..tror jeg fikk opp EL-testen din istedet for grav.testene ;o) men så på grav.testene nå, og ser tydelig en strek der og :) så er forsatt enig med meg selv, og tror du er gravid!

:)

Skrevet

Hehe, ja DET hadde vert gøy, hvis g-testen hadde vert så sterk :D

Krysser fingrene for at du har rett, klarer nesten ikke vente til å teste i morgen!! Tror jeg må legge meg tidlig i kveld ;)

Tusen takk for tilbakemelding :-)

Skrevet

Ja tenkte at det var rart at du skrev at testen hadde en svak strek, for det bildet jeg fikk opp hadde jo en kjempe sterk teststrek ;) hehe.

Men så jo etterpå,at det stod EL-test under bildet.

Ja det er lurt å legge seg tidlig, da kan du teste fortere ;o) blir spennende å høre resultatet imorgen da. Men som sagt, så fikk jeg også kjempe svak strek når jeg testet 10dpo :)

Lykke til, og godnatt ;o) hehe

Skrevet

Hei! Jeg hadde samme skyggestrek på samme billigtest 10 og 11 DPO. Men selv om morgenurin ga skyggestrek på denne 11 DPO ga neste testing samme dag (altså ikke med morgenurin) "gravid" på CB digital. Så sistnevnte er tydeligvis mer sensitiv - prøv en sånn hvis du fremdeles har skyggestrek i morgen! :D Krysser fingrene!!

Skrevet

Oi...

Det ser ut som den første testen jeg tok sist jeg var gravid.

Ta en ny test i morgen eller dagen etter det, forhåpentligvis er den sterkere da.

Lykke til

Skrevet

slike tester fikk jeg forrige fredag, og jeg er fortsatt gravid :P

gratulerer så mye :D

Skrevet

God morgen jenter og tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen!

Nå har jeg testa på nytt.. og streken var sterkere! Og kom etter bare 1 minutt :D Bilder er lagt ut på albumet!!

Men.. føler at jeg ikke kan stole på at det er sant før jeg får testet med en CB digital..? Skal på apoteket i dag ja!

Vet dere, jeg er så spent at jeg skjelver og svetter så det renner av meg.. Tenk hvis det er sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????

Skrevet

Åh, så spennende!! Lykke til! Gi oss en oppdatering, da!!!! Krysser alt jeg har for deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...