stabeist Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 jeg testet positivt på mandag, men svakt. ikm på onsdag, fortsatt svakt, men en anelse sterkere enn mandagen. tenkte at i dag måtte jeg jo se stor forandring i testene, men fortsatt svakt ;/ hva skjer med kroppen min....er sååå frustrert:( Er det fortsatt for lite hcg i kroppen min? eller er jeg på vei til å miste? Noen av dere som har vært gjennom det samme som kan fortelle deres historie? Jeg har vært gravid mange ganger før, men enten mistet el operert og en nydelig velskapt sønn....aldri opplevd at det tar så lang tid før testen lyser (sterkt) positiv, så ja, da kommer jo de mørke skumle tankene med en gang.....
MissMe*med*lillegutt Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan test tester du med? Billigstrimler? Isåfall testet jeg meg med en billigstrimmel og en CB+ når jeg hadde misstanke om graviditet. Begge ble svake så jeg ventet en uke nesten før jeg testet igjen. Testet med både billigstrimmel og CB+ igjen, og CB+ ble kjempe sterk positiv, mens billigstrimmelen var like svakt positiv som forrige gang jeg testet.. Var nå gravid da og har en nydelig liten gutt i magen
stabeist Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 2 billigtester og 3 quik respons tester....jeg skal jo være nå 4+2 nå, så syns det er så rart at de ennå er så svake ...liker ikke det hehe i mitt lille hode blir alt analysert. etter en exu for noen år siden, hvor testen aldri ble sterk pos, så har jeg fått det bilde inn i hodet mitt igjen, selv om jeg vet at et er for tidlig for en exu (kan merkes som regel i uke 6-7)
cornelia:) Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 strek er strek..gratulerer:) om den er sterk eller svak har ingen ting med om barnet har det bra eller ikke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå