oktober prins Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hei! Jeg er nå 15 dpo, og har tenkt å teste i helga.. Har hatt en veldig ustabil syklus etter p-pille slutt for ca et år siden.. Nå virker det som at syklusen er i ferd med å stabilisere seg, da jeg hadde en syklus på 34 dager sist. Første dag i siste mens var den 22. september og jeg hadde eggløsning 08. oktober:) (Testet for første gang med cb sine eggløsningstester). Mine symptomer er kvalme, svimmelhet, halsbrann og veldig ømme pupper. Har også blødende tannkjøtt (auau) og er veeeeldig trøtt! Humøret er også så som så... Alt dette kan jo bare være innbilning... Meeen.. Håper ikke det! Er sååå klar for en spire nå.. Lei av negative tester og symptomer som bare er starten på helvetes uka!
nicki82 Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jg kan være her for deg hvis det ikke er positivt, men mest sannsynlig er det en fulltreffer.... Sitter her som et stort kryss
nicki82 Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 det kan også vente til imorgen du lar deg ikke friste, men det er helt greit det!! håper jg også er like tålmodig som deg og venter på helge slutt tvi tvi
oktober prins Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2009 Åh, så snill du er:) Om vi ikke klarer det, får vi bare gå inn i en ny pp med godt mot! Det blir nok våres tur snart også
nicki82 Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 har funnet ut at den beste måten å avlede tankene vekk fra min mage, er å glede seg på vegne av andre mager!! Blir nok vår tur snart og, ja. Gleder meg til å vite hvordan det har gått med deg imorgen!! Nattaklemmm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå