ingridmarie Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Vi er i gang igjen, prøver nå på nummer 3. Eg slutta på pillen i mai, so det ser ikkje ut til å gå like greit som sist. Meir likt som då vi venta og venta på nr 1. Men men. Er no optimist! Det har jo gått bra to gonger før, so no prøver eg å stresse ned. Alderen min er jo kanskje eit hinder, fyller 36 snart. Skal ha tantebesøk rundt 4-5 nov, og dagene går så sakte. Ømme bryst og stikking i sidene, men so kjenner eg jo godt etter då Tvi tvi til alle de andre som jobber med saken-Husk å nyte "jobbingen" også
ingridmarie Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2009 Flere her inne som prøver på nr 3 ?!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 hei på deg og velkommen hit. Jeg prøver på nr 3 med min nye mann. Ble gravid i mai, men mistet i ma sent uke 13 i slutten av juli. Nå har jeg tatt svine vaksinen så må nok vente enda en syklus før jeg blir gravid. Masse lykke til med prøvingen.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg også prøver på nr tre, men venter; post-vaksine, som jeg enda ikke vet når jeg kan få. Tvi-tvi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå