Gå til innhold

Bekkenløsning og ligamentsmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kun 5 uker på vei, men har allerede bekkenløsningssmerter - det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid. Har i tillegg nå mye ligamentsmerter. Er det noen som vet om ligamentsmertene forsterkes ved tidlig bekkenløsning? Har to barn fra før, men kan ikke huske å ha kjent ligamentsmertene på denne måten tidligere. Bekkenløsningssmertene kom heller ikke før uti 4 mnd med sistemann. Håper noen har noen kloke svar, blir jo litt småbekymra for alt som ikke er kjent og "normalt" :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener du med ligamentsmerter? hehe. har bekkenløsningssmerteer jeg også og med nr 1 fikk jeg litt plager helt på slutten, med nr to fikk jeg begynnende bekkenløsning når jeg var 4mnd på vei så lurer på om det kan ha noe å si nå....

Skrevet

Hei, hei!

Her strekke livmora sæ så æ nestn svime av :/ Bruke glemme mæ når æ leke med dn 11 mnd gamle sønn min , helt grusomme smerter. Men d betyr at d vokse og gror :)

Æ va ikke plaga med bekkenet sist, men hær om dagen låste alt sæ, ryggen og bekkene -klarte nestn ikke gå. Bedre nu:)

E du andregangs?

Go bedring :)

Skrevet

Dette er tredjemann. Så jeg trodde liksom jeg kunne dette snart. Men ingen svangerskap er like tydeligvis. Bekkenløsning er greitt, det kjenner jeg igjen og det regnet jeg med, men ikke at ligamentsmertene skulle være så kraftige så tidlig. Men man blir kanskje "slakkere i strikken" etterhvert som man blir eldre og har født flere barn og diverse vondter blir bare verre og verre.... Hmmmm... tenker på farmora min som fikk 10 unger...

Skrevet

Livmora e jo større også :)

Hoff, ja tenk! Helt sykt at man kan bære fram så mange barn og se normal ut etterpå ;)

Kos dæ masse!! Smertan roe sæ nåkk etterhvert som du nærme dæ 2.trimester ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...