Style_hunter Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hva ville dere velge? Eller hvis noen av dere har erfaringer kom gjerne med dem. Har en sønn på 6mnd og bruker Bugaboo Cameleon sportsvogn
Trollemor75 Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har Voksi Urban, er meget fornøyd med den. Passer akkurat i sportsdelen, man klipper hull til selene og vips! Har Bugaboo med brun base, og Voksi Urban i brunt matcher perfekt. Eneste ulempe er at den er i grunn litt varm for Vestlandet, men han slipper unna uten særlig yttertøy, praktisk så lenge han ikke går ut av vognen mens vi er ute.
Underveis --> Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Har Oderwalder og er veldig fornøyd ;-) Synes dunpose er genialt. Lett, varm, tar liten plass (ikke for det. Har TFK med masse plass), har hull til 5-punkts sele og man kan snøre inn ved hodet. Lillemann koser seg skikkelig i posen og jeg tror nok alltid at jeg kommer til å velge en slik type dunpose om jeg skulle måtte skifte ut denne.
Style_hunter Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2009 Kan disse posene strammes rundt hodet slik som 7.am kan? Noen som har erfaring med 7a.m?
Style_hunter Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 Har posene en strammesnor under armene slik at den ikke faller nedover? (Vet de har antiskli på baksiden)
Live_79 Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg sliter litt med at Voksi Urban -posen min sklir litt nedover i Bugabooen min.. Føler jeg må dra den opp hele tiden og at selene passer litt dårlig med hullene... Mulig jeg gjør noe galt?! Eller er posen helt suveren - varm og god og flott å se på!
Underveis --> Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Oderwalder har ikke stramming under armene. Har aldri tenkt at det skulle trenges. Det er ikke glatt under ryggen (de har sydd på en bamse i fløffstoff inne i posen), så jeg har aldri opplevd at Lillemann har sklidd nedover, enda han ikke ligger helt flatt i TFK'en.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har 7 a.m pose til datteren min og er veldig fornøyd. Hun fikk den når hun var 1 år. Det eneste jeg har utsette på den er at jeg synes den er litt tynn i ryggen. Derfor hadde vi ett underlag i vognen. En kjempefin pose spesiellt når de sitter i vogna. En fordel at glidelåsen er på siden med tanke på at de vil ha armene ut. Den er også veldig romslig - kan strammes inn - noe som er fordel når de blir litt større og har på seg vinterklær. Jeg har også en oderwalder pose som jeg bruker på sønn min som er 2 mnd. Er veldig fornøyd med den også. Virker varm og god og kan snøres godt igjen rundt hodet. Men tror faktisk at når han blir større rundt året ville jeg ha foretrukket 7 a.m posen. Mens nå som han er så liten er odenwalder posen perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå