Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har sterke mistanker om at jeg er gravid igjen etter jeg fikk min lille prins i sommer i år (4 mnd nå). Jeg fullammer han enda, så synes det var litt vel tidlig å bli gravid igjen. Uansett, det er ikke hvorfor jeg skriver her. Problemet er at typen er sterkt i mot at vi får en til så tidlig. Vi skulle egentlig flytta sammen lenge før fødselen, men han måtte pusse opp og selge sin leilighet før vi kjøpte noe sammen. Oppussinga har tatt ekstremt lang tid, og vi bor ikke "skikkelig" sammen enda. I tillegg er jeg ikke helt ferdig med utdanninga mi. Jeg forstår at han synes det er dårlig timing, og at vi burde vente, men abort for meg er svært vanskelig å tenke på. Har virkelig ikke lyst til det. Han ville vi skulle ta abort da jeg var gravid første gangen også, men da forandret han plutselig mening. Regner ikke med det skjer denne gangen. Nå sier han at vi er ferdige som kjærester om jeg beholder ungen. Føler meg pressa til å gjøre det han vil, for jeg vil jo ikke miste han. Han er absolutt en kjempegod far for gutten vi har sammen nå, og jeg er kjemperedd for å miste han som kjæreste. Samtidig så forstår jeg godt hans argumenter for å ta abort, men jeg har så problemer med tanken på det. Er redd jeg kommer til å slite med det i etterkant. Vil gjerne høre om det er noen andre som har gått igjennom noe lignende, enten om de tok abort eller beholdt. Kanskje jeg greier å bestemme meg da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140856983-gravid-igjen-og-typen-vil-jeg-skal-ta-abort/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå