Novemberknøttprøverigjen Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Må visst skrive et lite innlegg i kveld. Henger litt med nebbet i dag siden tante R fant ut at hun ville besøke meg. Jeg må innrømme at jeg ble overrasket, for jeg trodde faktisk at jeg var gravid. Kvalmen og trøttheten har skikkelig tatt tak siste uken. Men, men, jeg har faktisk tro på at det skal ordne seg snart, så jeg prøver å glede meg over at jeg kan snike til meg et glass vin i morgen (liksom optimist..). Prøver å innbille meg at jeg ikke er skuffet... men fytti katta som jeg gleder meg til å bli gravid igjen! Kan liksom ikke vente med å kjenne magen vokse og holde den nyfødte i armene. Sukk... Hvem skulle tro at en realist som meg skulle bli så drømmende og ....kvalmende... hehe. Nei, til alle som har et møte med tanta i disse dager: Nå er det vare å glede seg til sengemoro om noen dager:-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Ååååh, kjære deg! Kjenner igjen den brennede skuffelsen. Det er bare pyton! Blæh! Men man får bare finne den trøsten man kan... Å LAGE baby er jo ikke så verst da.... Du skal se det ordner seg etter hvert!! Krysser fingrene for oss begge.... Tror jammen det blir rødvin på meg også i morra... EL har jo ikke innfunnet seg enda så.... Klem!
Be Cool Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Så enig, så enig med dere. Fikk besøk av den til tider så upopulære tanta i dag jeg også, men hadde heldigvis skjønt det allerede i forgårs at hun var i anmarsj så tok skuffelsen da i stedet... Må innrømme at det falt en liten tåre hos meg også da, men nå har jeg børstet av meg skuffelsen, tatt et glass vin (hi,hi) og gått amok på early-pregnancytests.com og bestilt tester + FertilAid vitaminpiller til både meg og mannen, så nå skal det lages boller i ovnen her!! Og som du skriver Ella 78, så er det jo ganske gøy å lage baby da, man må ikke glemme det :-) Jeg hadde heller aldri trodd at en såpass "saklig" person som meg skulle bli så aldeles baby-tullete som jeg har blitt de siste månedene. Er 35 med en sønn på 4 allerede, så jeg vet jo hvor lite søvn man får og alt det der, men likevel er jeg overklar! Og mannen min også, så nå må det bare klaffe snart! Så det er bare å børste av seg tantestøvet, se fremover og tenke positivt så ordner det seg sikkert! God helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå