Gå til innhold

kjempekjempe svak strek....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en billig test istad, er 4 dager over mensen. men nå er mensen min veldig uregelmessig å da.. men den kontrollstreken var veldig sterk og den andre var bare veeeldig svak sånn at jeg måtte se nøye etter for å se den. men kan det bety noe likevel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

strek er strek, gratulere..det slår ikke inn hvis du ikke har gravidhormonet ;)

Skrevet

Hei=) er innom fra 1.tri. jeg tok en sånn billigstrimmel og den ble som du forklarer svaaaaaaak, så jeg nesten måtte myse for å se den. klarte ikke å slippe jubelen løs da. så tok jeg en cbd som viste ikke gravid. da trodde jeg at alt håp var ute og at billigtesten tulla med meg. men jeg klarte ikke helt å slå det fra meg heller. et par dager senere tok jeg en vanlig cb og den var også svaakt positiv, dog litt sterkere enn billigstrimmelen. og da var jeg overbevist=) tok en ny billigstrimmel en uke senere som var knall positiv=) ingen tvil der nei! så min erfaring er at ser du en strek så er den positiv. du har bare tatt den veldig tidlig=) mange klemmer og lykke til

Skrevet

åååå nå ble jeg glad!!! håper så inderlig!!!=)=) kan ikke være langt på vei om jeg er gravid... men får vente noen dager å teste igjen,selvom der er kjempevanskelig å vente så lenge! tok 3 tester og var en svaaak rød strek på begge. :) samboeren min tror ikke noe på det før han ser en tydelig strek da..

Skrevet

Er i samme situasjon, klarer liksom ikke helt å tro på det... Vi får håpe det stemmer for begge to :):)

Skrevet

Jeg er også i samme båt. Skulle hatt tanta på onsdag, det kjenner dog ut som hun er på vei hele tiden. Jeg bruker alltid å spotte et par dager i før hun banker på, og ingen spotting så langt. Jeg har ingen andre symptomer enn denne mensmurringen, bortsett fra at jeg igår kveld begynte å få ømme pupper og det er de fortsatt. Jeg har selvfølgelig svidd av utallige tester (billigtester) som får et svaaaaaaaakt teststrek innen 10min. Jeg har mine tvil om dette er et strek, så svakt er det. Jeg kjøpte CB igår og testet igår kveld, der ble det også en ultrasvak strek innen 10 min, men dette tror jeg faktisk er en skyggestrek. Billigtesten jeg tok idag tidlig var enda svakere enn de andre, om det da i det hele tatt kan kalles noe som helst. Mannen kommer hjem i kveld og jeg er ganske sikker på at han kommer til å si: "jeg skjønner godt at du VIL se en strek, men dette er ingen strek pus"....

Jeg bruker aldri å gå over tiden og nå skjønner jeg ingenting, jeg føler meg ikke gravid heller. Det jeg bekymrer meg for nå er graviditet utenfor livmor og kreft og svulster og alt som er ille....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg blir så leiiiiiiiiiii av dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette ble en lang utgreing folkens, jeg har et behov for å få det ut tydeligvis!:)

Uansett, jeg krysser fingrene for oss alle og prøver å tenke positivt!:)

Skrevet

...ikke får å være kjip, men jeg fikk svak strek for 5 dager siden.....3 dager etter ingen strek og nå tante besøk;(

Skrevet

Jeg tok en digital cb idag og der stod det sannelig GRAVID!!!! så kan vel ikke være noen tvil da??!!:) jippiiii:) krysser fingrene for dere andre også...

Skrevet

må bare si at jeg har ingen symptomer som helst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...