Gå til innhold

Æsj, da er jeg tilbake her :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i uke 7, skulle bli et junibarn. Men virker som om spiren har sluppet taket. Aldri opplevd en SA før, så dette er nytt og skummelt :(

Begynte å blø på mandag, og har hatt småblødninger siden. Var hos legen og han undersøkte meg. Livmorhalsen var lukket, jeg tok det som et godt tegn. itillegg tok han hcg prøver på mandag og onsdag. Fikk svaret idag, da var stigningen kun 3! Så det er vell ikke håp :(

Skal på ultralyd i morgen for å utelukke svangerskap utenfor livmoren.

da jeg har feber og litt forhøyet infeksjonsverdier i blodet. Gruer meg, håper virkelig at det ikke er det. :(

trist å lei meg, men håper egentlig at jeg kan få det raskt overstått å komme raskt tilbake til prøvingen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUFF da, det var leit å høre!!

Lykke til i morra på UL:)

Vi hadde vel egentlig termin nokså likt, men jeg mistet for 1 1/2 uke siden, skulle også hatt juni barn, men men nå er det nå blitt sånn, så vi håper på ett sen sommer barn:)

Skrevet

Hei, så veldig trist å høre! Tok selv hcg-måling for en god mnd siden, og på to dager hadde jeg stigning på kun 2. Ble dessverre ikke undersøkt, og ei uke senere endte jeg med en veldig akutt ex.u. Bra at du får oppfølging, håper det ordner seg på den greieste måten for deg! Masse lykke til videre!

Skrevet

Jg har ingenting å tilføye her, så jg sender deg en god klem og lykke til ønskninger!!!

Skrevet

*klemmer* hadde selv SA for to uker siden så vet hvordan det føles. Lykke til på ul. Bra du får god oppfølging.

Skrevet

nå har jeg vært på ultralyd, forsatt like forvirret.

Det var heldigvis ingen graviditet utenfor livmoren, det var min største bekymring.

Hcg prøvene hadde bare steget med 3, så hadde absolutt ingen forventning til liv.

Men gynekologen så det primitive hjerte banke, det banket svakt, men der var liv.

Så nå er det en ny runde med hcg prøver, og ny ultralyd om en uke.

Fikk beskjed om at forsatt var en truende abort og at oddsen var ganske dårlig mellom 10 til 20 %.. men faen, er litt frustrert. håper..

Noen som har opplevd det samme?

Skrevet

Uff, så forvirrende å ikke få vite ordentlig... Men det höres jo ut som det er håp, da!

Jeg småblödde også i uke 7 og 8 og var sikker på å miste. Men på UL i uke 8 så man et hjerte slå og nå er hun 3 1/2 år :)

Håper virkelig det går bra for deg! Krysser fingrene!

Skrevet

Sender deg mange store klemmer, du trenger det nå.

Er utrolig vondt å miste. Kondolerer så mye.

Håper du fort blir gravid igjen.

Klem Nina

Skrevet

Uff, helt forferdelig å gå slik i uvisshet og ikke vite hva som skjer! Så lenge hjertet slår er det jo håp! Men samtidig greit å forberede seg mentalt på hva som kan skje, siden du er forelagt oddsene! I alle fall, håper virkelig du får se et bankende hjerte om ei uke!! Mass masse lykke til!

Skrevet

sender deg en god klem

krysser fingrene for deg om at spiren klarer å klamre seg fast

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...