Tante Brun Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er 3 uker på overtid (er ellers som en klokke), har masse symptomer, men får bare negative tester! Er det noen her som har vært borti treg hcg og som ikke har fått påvist graviditet sånn med det samme?? Snakket med en jordmor og hun sa at hcg ikke trenger å vises før etter 6 uker. Skjønner jo at sjansen er mikroskopisk, men jeg klarer ikke å slippe håpet helt alikevel = ) Jeg får komme meg til ultralyd for å sjekke om de kan se no... Lykke til med smågryna, alle sammen!!
cornelia:) Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg skulle hatt mensen rundt 5 okt, men er ikke kommet..jeg har masse murringer ( har hatt det i 14 dager) kjennes ut som det strekkers der nede, økt utflod, vondt i korsryggen og nedover bak låret. endel hodepine og følelsen av stoer tunge og ømme bryster!! jeg har egentlig alle symptomene som skal tilsi at jeg er gravid..men tok test i går og den var neg.. tok den på ettermiddagen, var ikke morgen urin, så det kan kanskje være håp enda?!..masse lykke til, må få høre hvordan det går med deg
FruBoger fødeklar Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 det er nok litt tidlig å se noe på ultralyd kanskje? jeg hadde ingen symptomer på at jeg var gravid..men tok en test for moroskyld, og ifg menstermin så var jeg da ca 6 uker på vei. med forrige testet jeg positivt iflg menstermin etter 4 uker om jeg husker rett... bare vent litt, test morgenurinen til helga, er den neg.. så vent til neste helg? om du orker:D gi oss update da,koselig om du joiner:) og så masse lykke til, vi får håpe det skjer noe der inne:)
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 hei jeg tok en test som var neg for gikk ca 2 uker over ventet 2 uker testet igjen den var positiv er snart nå 12 uker på vei:-)
keeysha Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Hehe vi prøvde i en uke, og allerede etter den uka fikk jeg en følelse av å være gravid. Jaggu meg slo det ut positivt på testen også!! Etter ei uke.. og da hadde jeg sikker mens også! Visste allerede to uker før mens at jeg var gravid. Sikkert engangstilfelle!
Tante Brun Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2009 Fremdeles ingenting.... Hvordan går det med deg, cornelia:)?? Syns dette her er så merkelig! Skjønner ingenting... Var hos legen på mandag og tok ny blodprøve og det var han som sa jeg burde komme meg på ultralyd. Mulig de skunne se om livmora er forstørret, evt en skygge eller om det er noe som er galt rett og slett (kanskje en cyste). Får kjøpe nok en test til uka da, begynner å bli dyrt dette her nå = ) Imellomtiden går jeg og håper og håper og håper og håper og håper og håper og.......... Håper alt er bra med dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå