Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 11. februar 2010 #51 Del Skrevet 11. februar 2010 "Startvekt 30.10.09: 92kg Første mål i desember håper jeg: 80 kg Andre mål mars?: 70 kg Mulig jeg gir meg noe før, for ser nok sunnere ut på noen og 70 tror jeg... må se an. Hovedmål: brystreduksjon ved 75 kg? I dag 02.11.09: 89,4 kg!!! :-)" Dette la jeg inn her i beg av november... fikk meg type i slutten av november som er kokk... og også altfor glad i mat, så det ble pause fra slankinga, men jeg var nede på 80,7 i desember. Jeg hadde glemt til nå hvor mye jeg faktisk ha gått ned. Nå har jeg startet på'n igjen... hadde da gått opp igjen til 84,5 forrige uke. I dag sto vekta på 81,3! :-) Er veldig fornøyd, ikke så langt unna hovedmålet mitt som jeg trodde jeg var. Regner 75 som hovedmål, men skal bestille ny legetime på 77 kg. 6,3 kg igjen til hovedmål! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140856218-oktober-2009-oppf%C3%B8lgingstr%C3%A5d/page/3/#findComment-141423056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 11. februar 2010 #52 Del Skrevet 11. februar 2010 Du har jo vært fantastisk flink!!! Motivasjonen er ikke alltid på topp... Jeg elsker reker, så når den verste fysinga tar meg, så kan jeg unne meg en kosekveld med en kilo reker og gjerne litt kongekrabbe eller krabbeklør og... 1000 ganger bedre enn sjokolade og kebab! :-) Ellers gi deg lov til å spise ubegrenset med rent kjøtt, fisk og masse grønnsaker til, men bare litt saus, potet, paste eller ris... Slanking er jo egentlig god grunn til å unne seg kvalitet! Mens andre i huset kan spise seg mette på potet og saus og 150 g biff, kan du unne deg 300 g biff, stekt aspasges, tomat og mais! Nydelig! Trenger ikke saus og potet til engang! :-) Eller ta et bilde av deg nå og et fra oktober og heng opp ved siden av hverandre på vifta over ovnen eller noe :-) Lykke til videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140856218-oktober-2009-oppf%C3%B8lgingstr%C3%A5d/page/3/#findComment-141423248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå