Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Sjokolade knekk Kok melk, smør og sukker litt før du tilsette havregryn og lar d svelle Kan bruke kakao oppi også
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Ta deg en brødskive. Jeg vet at det absolut ikke frister, men dersom du får ned denne er gode muligheter for at godtesjuken forsvinner!! Gjorde dette ofte i begynnelsen av slankingen :-) Hvis du alikevel må ha noe kan du jo ta en brødskive med syltetøy, spise en frukt eller se om du har is i fryseren :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 kakao, sjokolademelk eller søt te? eller frukt; eple eller druer er jo nam-nam!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Ehem, nå syntes sikkert mange at jeg er rar, men jeg syntes at den deigen som jeg pleier å ha på toppen av eplepai er utrolig god rå. Så god at jeg har laget littegrann et par ganger jeg var skikkelig lysten på noe søtt. Blander havregryn, litt hvetemel, sukker og margarin. Vips, så har du kveldssnop. Mulig det er fordi jeg er gravid, men jeg syntes det er skikkelig godt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 Spis skive med godt pålegg, slik at du blir litt mett. Det gjør mye med godtesyken;) Jeg gjør dette om jeg har søthunger og er uten snop i huset, og det fjerner søthungeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå