Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har prøvd? Og hvis ja, hjalp den? Skal prøve en sånn nå, og en stund framover.. Og er veldig spent! Redd jeg ikke har eggløsninger jeg..men da får jeg jo vite det..
hæppi;) Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Brukte den før jeg ble gravid, og den funket veldig bra for meg;). Har forresten to uåpnede pakker med testpinner hvis du vil kjøpe rimelig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Litt spent på det der med testpinner, om hvor mange som følger med.. Er et spennende prosjekt, har litt prestasjonsangst.. Vi har bare prøvd sånn helt naturlig uten noen form for testing (annet enn en grviditetstest i ny og ne).. skulle bare ta alt helt med ro, men så skal jeg begynne med dette.. Bra det funket for deg, vi har prøvd i halvannet år, så er skikkelig spent!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 jeg brukte denne 1ppen å spria satt med engang. kjempefornøyd! (testa også 2 sykluser før hormonspiral slutt for å ha litt kontroll på syklusen. fant el og alt nå har ikke jeg vansker å bli gravid, men jeg ville bli raskt gravid derfor brukte jeg den! Lykke til håper den fungerer like bra på deg også
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Dette høres jo veldig bra ut da! Gleder meg litt til å få begynne å teste! Min kjære er bortreist i tre uker til, så kanskje jeg greier å få en eggløsning mens han er hjemme neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå