Gå til innhold

Hmm... litt blod i dag!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 13 i syklusen. Har de siste mnd hatt 28-29 dagers sykluser. Har tenkt at EL vil bli ca lørdag/søndag. I gang med prøving nå så hadde sex i går. I dag kom det litt slim med litt blod i. Synes det er litt tidlig med EL men kan jo være det. Har aldri hatt blod i forbindelse med EL før, og pleier heller ikke ha mye EL slim.

Har liksom prøvd og koble ut denne prøvingen litt og ikke tenke så mye på det, men ble nesten litt bekymret i dag,

Noen som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være du har EL, og da skal visstnok litt blödning være tegn på ekstra fruktbarhet! Så hopp i halmen :))

Skrevet

tok en EL test nå. Den var negativ.. Men kan hoppe i halmen uansett vi:) Håper bare ikke det er noe i veien..

Skrevet

Ok, selv stoler jeg ikke heeelt på EL-testene. Har testet negativt i 11 dager nå, og jeg har jo regelmessige sykluser...

Men uansett, om du ikke har EL nå, så trenger ikke litt blod å bety så mye. Kan bare være en rift etter sex også feks. Bare fölg med at ikke det skjer mange ganger.

Skrevet

Takk for positive svar!

Det er nok ikke noe i veien, har jo ikke noe smerter. Skal prøve å fortsette å ta prøvinga med ro, som jeg har klart hittil denne mnd. Ikke la det der vippe meg av pinnen!

Men kjenner jeg meg selv rett blir nok tiden fra EL til IKM laaang, det er da jeg tenker mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...