Gå til innhold

Noen ganger går det bra også!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si til alle dere som dessverre må innom denne siden her at noen ganger går det bra. Vi strevde veldig med å bli gravid med vår første. Hun ble laget på en fertilitetsklinikk, så da var gleden veldig stor da vi faktisk klarte å bli gravide på egenhånd noen mnd etter at vesla ble født. Sjokket var desto større da vi mistet i uke 11. Var ikke forberedt på at det kunne skje i det hele tatt. Trodde vårt problem var å bli gravid...

5 mnd etter aborten hadde vi et fryseforsøk på klinikken som var negativt, men til vår store overraskelse ble vi gravide igjen (på egenhånd) måneden etter. Mistet igjen, og mistet nesten motet fullstendig.. Var ikke langt unna en depresjon da. Så skjedde det vidunderlige at det igjen klaffet. Fikk aldri mensen tilbake etter SAen.

Nå ligger det et lite vidunder og sover i vognen på verandaen og jeg er verdens lykkeligste. Etter et mareritt av et svangerskap med angst for hver minste lille variasjone i symptomene, har vi endelig fått vår lillesøster...

Ville bare dele dette med dere, for da jeg var mest aktiv inne på denne siden, var jeg nesten overbevist om at jeg aldri skulle fullføre et svangerskap igjen.

Håper alle dere her inne lykkes med å bli gravide snart, og at dere slipper å komme tilbake hit igjen....

Fortsetter under...

Gratulerer med en lillesøster til deg!!! så bra at det gikk fint denne gangen!

Og så bra at du deler din historie - alle her inne har vi godt av de positive historiene også!!!!

Hadde selv først en SA og så en EXU for halvannet år siden. Nå er jeg høygravid! Forhåpentligvis kan vi også dele en solksinnshistorie her inne om ikke lenge!

Lykke til til alle dere andre her inne også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...