82kreps Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Er det veldig viktig at urinprøve tas om morgenen? Har neste legetime kl 14 og har ingen planer om å ha den i kjøleskapet på jobben i alle fall! Men den klarer seg kanskje i bilen også?
Ønsker troll 2010 Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er ingen ekspert, men jeg antar at en urinprøve ikke tar skade av å ligge i bilen i noen timer. Er jo ikke spesielt varmt om dagen heller. Om det må være morgenurin det vet jeg ikke, men kan du ikke bare ta en telefon til legekontoret og sjekke?? Så slipper du ihvertfall å gjøre noe feil Lykke til
Trimdama Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Morgenurinen anbefales pga døgnvariasjoner i nivået på hormoner. Holder du den kaldt er det mindre mengder spredning av mikrober. Vekstvilkårene endrer seg i romtemperatur.(noen bakterier vokser i kulde, andre i varme forsåvidt) Kan du ikke pakke den ekstra godt i en kopp m lokk som du setter i en boks for så ta over en pose eller noe? Kolegaene åpner den vel ikke?? Lykke til (";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå