kjærevene Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hei, jeg holder også til på Medicus, har akkurat hatt ett mislykket forsøk der. Jeg stresser også litt mtp alder, og tror selv jeg ikke har så bra eggkvalitet. Jeg hadde mitt første forsøk i 2003, fikk da ut 18 egg, kun to som kunne brukes,og det resulterte i to flotte gutter. Fikk da ikke flere forsøk offentlig. Den gang hadde jeg regime med spray og sprøyter, ble overstimulert, men gravid!! Nå begynte jeg rett på sprøyter. Har dere kort eller langt regime? Den ene eggstokken min har siden den gang sluttet å fungere, så jeg fikk ut 8 egg nå, 5 befruktet, men kun ett kunne brukes. Ble anbefalt å vente minst en syklus før neste forsøk, jeg har veldig lange sykluser (30-50) dager, så det blir vel til at vi prøver igjen etter jul. Måtte dere ha full blære ved innsetting? Jeg holdt på å tisse på meg under den prosessen, og måtte løpe på do rett etter. Under det forrige forsøket i 2003 lå jeg i 20 minutter etterpå og de sa ingenting om full blære. De brukte UL slik som nå. Lykke til videre til dere begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå