tuppa prøvd lenge Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 når jeg først må tisse så må jeg så ille tisse også! jeg går fra å må bittelitt på do til å nesten å løpe på do. Stod å vaska på kjøkkenet nå for eksempel og ante fred og ingen fare og plutselig kjente jeg at jeg må skikkelig tisse helt ut av det blå!merkelig.... Nå har jeg ikke pakningsvedlegget på pergoen men har en mistanke til at det kanskje kan være en type bivirkning eller noe? noen med erfaringer? et klassisk "på kjukka" symptom er det jo heller ikke så tror ikke det har med en evt graviditet å gjøre.er foressten for tidlig å merke noe også. ikke er det urinveisinfeksjon heller for det svir ingen ting når jeg tisser... hmmm...dette har jeg aldri opplevd før.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Det kan være UVI også, trenger ikke svi når du tisser for å være UVI. Vet ikke hvor i syklusen du er, men ville enten tatt en grav.test eller levert en urinpröve til legen.
tuppa prøvd lenge Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 heihei ma. ja det kan jo være UVI men jeg tror ikke det egentlig for når jeg først er på do så tisser jeg jo en del.er ikke UVI kjent for at man går ofte på do men tisser lite? de gangene når jeg har hatt så har det enten vært en del svie eller så har jeg ikke merket noen ting. det er ikke bivirkninger på pergo heller for det stod ikke noe på felleskatalogen. nei jeg får vel bare anta at det er UVI. jeg er 3-4 dager over EL så det er en stund til IKM så en grav.test vil nok ikke gi noe utslag. jeg tisser nok litt oftere enn vanlig når jeg tenker etter...har vel vært på do 4 eller 5 ganger siden jeg skrev innlegget og det er jo mer eller mindre 1 gang i timen og det er ofte til å være meg:-) nei det er nok UVI.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, lever en urinpröve i morgen du Man får nok ikke symptomer på graviditet 3-4 dager etter EL. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå