hurra1234 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Fra 12-15. Er det greit? Føler nesten det er litt lenge jeg. Får liksom ikke tid til å presse inn alle måltidene hun skal ha på en dag. Så våker hun om natta og vil ha melk.... Man skal ikke vekke dem skal man?
Lemonia Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Hun sover så lenge hun trenger. De fleste barn sover egentlig for lite har jeg hørt, så man føler seg gjerne litt unormal når man har sovebarn, men det er bare positivt. Selv sover gutten min gjerne tre timer i strekk på dagen og han er snart 11 mnd.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Nyt det du, jeg er misunnelig! ;-) Snuppa her sover sjeldent så lenge, og de få gangene hun gjør det, er de dagene jeg føler at jeg får gjort alt jeg trenger å gjøre. Altså både sitte foran pc`n, og få gjort husarbeid jeg ikke kan gjøre når hun er våken. :-) Snuppa mi er 8,5 måned og drikker enda melk om natta, jeg har prøvd å la være å gi henne melk, men hun er rett og slett sulten! :-)
Trollemor75 Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 bytter gjerne med deg, hva sier du til en gang 1,5 time og en gang 30 minutter på en god dag, med oppvåning kl. 05.30 og leggetid kl. 19.00? Alle barn er forskjellige, med forkjellig søvnebehov. Jeg tror ikke at det at hun sover mye har så mye å si ang. det å våkne om natten for å få mat. Min våkner ikke om natten, men får siste måltid kl. 23.00 og våkner i 5-tiden, det er heller ikke ideelt. Prøv gjerne å gi henne skikkelig måltid før og etter lurene. Hun trenger i grunn ikke spise 100 ganger i løpet av dagen, bare porsjonene er store nok. Min får fastføde 3 ganger, melk (MM eller MME) 5 ganger (på vei ned til 3-4). Det er ikke et gitt antall måltider hun SKAL ha, bare at hun skal ha mat når hun er sulten, akkurat som for oss voksne. Lykke til!
hurra1234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for svar dere! Man kan fort lage seg en ide om at alle andre har perfekte rytmer. Da skal jeg egentlig bare være glad for vår rytme fra nå Jeg tror egentlig bare den nattmelken er en dårlig uvane. Må vel gjøre noe med det snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå