Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Spørsmål : Ser det er endel som for pepper her inne for å skrive om seksuelle ting og opplevelser eller spørsmål her på anonymforum, og ikke på sexforumet. Hvorfor er det ett problem ? Er jo nesten ikke noe som skjer på sexdebatten, og man klikker vel frivillig inn på innleggene her eller ? Jeg bare lurer ? Tove, Drammen
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Helt enige med HI Hvis de ikke kan tåle det som står på innleggene kan de la være å lese det.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Det er jo nettopp derfor man bør legge innleggene under det fora det tilhører for å opprettholde aktiviteten der. Nå er det jo nesten bare aktivitet her og på skrave. Og det er vel ikke slik det skal være og er det slik så kan man jo bare stenge de andre forumene som ingen gidder å bruke likevel. Post ting der det hører hjemme!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Det blir jo for dumt. er jo mange andre ting her på anonymforum som burde hvert på andre forum. Eks: Snakk om barnehage, skillsmisse, keisersnitt, fødselspenger, penger røykedebatten osv ..... Ser ikke problemet. Vær voksen nok til å ikke klikk inn da hvis det strider mot din natur eller du synes ikke noe om det. Og ja det er nok alt for mange formum her....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Har ikke noe problem med å klikke meg videre. Jeg bare påpeker at det er en grunn til at det er lite aktivitet på mange av de andre forumene fordi alt av rusk og rask blir postet her. Burde vært som på andre nettsteder at moderator flyttet innlegg som er postet på feil forum for på den måten kan man lettere finne innlegg om ting man lurer på, som man har interesse av osv. istedenfor å måtte bla seg igjennom "tusen" innlegg her for å se om noen har skrevet om det samme eller for å finne innlegg om det man selv kanskje lurer på.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg ser ikke problemet med å legge ut alle slags problemer her inne på anonymforum. For det første er de fleste andre forumene døde, kanskje et par innlegg om dagen. For det andre er det bare til å hoppe over de innleggene man synes er upassende. Det eneste jeg kan si meg enig i er at det kan komme frem i overskriften at dette innlegget handler om ting som kan virke støtende for andre. F.eks innlegg om utflod, sex osv... ikke bare "hva synes du om dette?" og så må man gå inn for å se hva det handler om!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå