Gå til innhold

kvalmen tar knekken på meg =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen gode å effektive råd mot kvalmen? den ødelegger virkelig dagen min,å skal ut å reise i morgen,er det trygt å ta reisesyke tablett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Tutta=)

Det er ikke noe kjekkt med denn kvalmen nei =(

Jeg har fått resept på Postafen hos legen min. Den er visst trygg og ta for oss gravide. Ring til legen din idag! Og be om en resept, eller hva du kan ta som du kan få tak i på apoteket...

Postafen kan du ikke ta visst du skal kjøre bil da....

Lykke til med kvalmen og spiren tutta. Det er en god trøst at det er et godt tegn for graviditeten=)

Skrevet

hei Loyse Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 18juni.

eneste trøste er at det kommer noe veldig bra ut av dette =)

takk for svar å lykke til videre du også :)

Skrevet

Huff ja, her også. Har ikke fått beholdt noe jeg har spist/drukket siden søndag. Så er slapp og sliten nå. Var til akupunktur i dag, dette hjelp meg godt i siste svangerskap. + syrlige drops. Ellers var det eneste jeg fikk i meg sist apelsin......

Føler med deg.... ta vare på deg selv!

Skrevet

min kvalme er heldigvis over nå. gikk over i uke 9.. =) men fy fader så dritt det er å være kvalm døgnet rundt..

jeg fant ut at salt potetgull hjalp meg.

prøvde seabands, ingefærte og mariekjeks uten hell..

Skrevet

ja det er lite som funker på meg å.. må liksom tvinge i meg mat for å få noe næring.. brukte i dag to timer på ett rundstykke.. det er veldig slitsomt,men vi får bare prøve å tenke positivt.. kommer jo noe helt vidunderlig ut av det :)

takk for svar..

å lykke til med spirene alle sammen :)

Skrevet

Du kan prøve Sea band, noen armbånd du kjøper på apoteket. Jeg synes ikke de virket noe særlig, men det er vel kanskje verdt ett forsøk.

Fikk beskjed av legen min om å ta reisesyketablett før jeg la meg, slik at den fikk "virket" over natten..

utenom dette er det bare å bite tennene sammen og overleve :)

kvalmen var borte hos meg i uke 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...