annemarg81 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Tok en cb pluss i går, den kom det en svak strek på. Turte ikke slippe jubelen løs, så jeg tok en digital i dag og det sto det ikke gravid på ( Kom også noen dråper med blod, så jeg trodde det var tante besøk, men det stoppet igjen og ikke mens vondt. Mistet i uke 13, det var 21 sept men var hos lege og tok blod prøve for 3 uker siden og hcg var normalt igjen. Så her sitter jeg og skjønner ingen ting.... Trenger de digitale testene mye hormoner? Håper jo på at det kanskje var for tidlig å teste med digital, men jeg er vel litt for optimist.... Ville så gjerne bli gravid igjen med en gang, for da følte jeg at det ikke var så vondt at jeg mistet.
camillla Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 er ganske sikker på at jeg er gravid, men har tatt 2 tester to morgener på rad og di viser negativ! men vil liksom ikke tro det, er så sikker på at jeg er gravid!!!! hvor lenge etter forventet mens er det man skal teste da?
annemarg81 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Ingen som har opplevd dette?? Bør jeg ta en ny test om noen dager dersom mensen ikke kommer? Det skulle vel vært positiv på den digitale også når det var en svak strek på cb pluss....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, det kan hende det er for tidlig.. Ta en ny test om et par dager, så krysser jeg fingrene for at du får et lekkert kryss ;-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Det går rykter om at digitale kan trenge mere hcg enn vanlig cb +.... Mange som har opplevd det i hvertfall, positiv cb+ og neg digital samme dag eller neste. Sikker på det at hvis ikkje tanta kommer nå, så vil du få positiv test en dag snart
annemarg81 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2009 Tusen takk jenter, dere ga meg et lite håp ) Får bare vente på at testene kommer i posten. Er jo ikke akkurat billige disse testene, så da er det greit å bestille på nett. Slipper å løpe ned døra på apoteket også, blir jo testoman av detta
Andremann snart? 3.pp Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg mener den vanlige cb'n er dobbelt så sensitiv som den digitale, så det kan veldig godt være at du testet for tidlig.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Helt enig med de andre her. Da jeg var gracid sist, fikk jeg en positiv test på en billig test fra apoteket, over en uke før det slå ut på digital test. Tror nok du er gravid. Lykke til!!
kokosyklus Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg testet ikke positivt før 11 dager over IKM altså... Så lenge ikke tanta kommer er det bare å puste rolig fro hver dag som går...bare...
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 hei.. jeg fikk to positive cb+ tester for litt siden. den digitale da ikke gravid:( jeg begynte å blø bittelitt annenhverdag, så vet ikke helt hva jeg skal tro..hmm.. men jeg tenkte å teste igjen denne helga. begge testene krever 25 (ettellerannet) så de er like sånnsett..men den digitale gir et bastant svar etter ca et minutt. den andre kan likssom ligge å godgjøre seg i 5 minutter. tror det har noe med det å gjøre..nei,huff disse testene gjør meg gale. jeg bestilte en som krever kun 10..så den er den mest sensitive man kan få kjøpt. venter spent på posten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå