skyttel71 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Har planlagt en aldri så liten fest neste helg og skal snart gå i gang med pumping. Er litt i tvil om hvor store porsjoner jeg skal fryse ned. Ingen vits i å kaste overskuddsmelk når den er så vanskelig å få ut! Sønnen min er 3 1/2 uke og jeg aner ikke hvor mye han slurper i seg til hvert måltid. Noen som har peiling?
las chicas Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 jeg hadde samme problem for en uke siden. da var mi pia 4 uker. jeg pumpet rett over 1dl til hvert måltid og hun spiste rett under 1dl.
skyttel71 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Takk:) Da prøver jeg det jeg også. Syns det var ganske mye da, men... Han skal iallefall få nok mat:)
Minaw Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Lurer faktisk på det samme..Skal også på fest neste helg.. Minste mann er en mnd i dag... Lurer veldig på hvor mye jeg må pumpe før vi skal være borte en kveld.. Men har planer om å drikke litt for kosens skyld, så da kan jeg jo ikke amme etter at vi er kommet hjem igjen den natta...
Bøtteknott Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Prøv å gi flaske et par ganger før dere skal bort, så ser dere hvor mye de drikker da. Og bedre å ha for mye mat enn for lite. Og mm kan stå i kjøleskapet et par dager, så barnevakten kan jo varme opp litt og litt. (begynne med 1 dl, og er babyen mer sulten, så kan de varme opp litt til) Dermed trenger det ikke være bortkastet mm.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Min lille får flaske og spiser enkelte ganger 70 ml per måltid, men noen ganger 130 ml per måltid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå