Itsrejk Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan gikk det på kontrollen i går? Alt som det skulle?
Collette Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Hei! Så koselig med egen melding til meg her inne da. Hodet var 48,3 cm og han ligger nå på den øverste percentilen. Så lenge kurven ikke gikk utenfor skulle vi ikke bekymre oss. Jeg får vel slå meg til ro med det. Når er ultralyden deres igjen?
Itsrejk Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Flotte greier! Holder han en jevn kurve, eller har han hatt tydelige hopp? Småtten min hadde et veldig tydelig hopp for noen mnd tilbake, men har etter det holdt en forholdsvis jevn kurve - riktignok over 97,5-percentilen. Vet ikke når ul blir. Ble henvist av barnelegen, så vi får innkalling i posten.
Collette Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Fra 5 til 6 mnd hadde han hatt et ganske tydelig hopp. Fra 6 til 9 mnd var kurven jevn. Jeg ser at han har større hode enn andre babyer, men det er kanskje bare noe jeg innbiller meg. Når er sønnen din født? Tror de er ganske jevngamle. Husker deg fra bim. Min er født 15.januar.
Itsrejk Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Høres ut som han har hatt omtrent samme utvikling i HO som min da. Jeg ser også at småtten har størrehode enn jevnaldrende, men det ser jeg jo at storebroren hans har også. Vi har store hender i familien også...dette er vel antagelig ikke stort annerledes? Småtten er født tre dager før din, så de er rimelig jevngamle, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå