sessanFØDEKLAR ! Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er ganske nye her inne men ser jo at det er ikke bare jeg som er rar om dagen Dagen etter jeg hadde el så hadde jeg så kjempe smerter i magen at jeg klarte nesten ikke bevege meg . Dette ga seg utover dagen, men etter det har jeg hatt mensen murringer .. Pluss at mine bryster er ømme. Selvfølgelig begynner hodet mitt å tenke at jeg kanskje er gravid? Eller kanskje er det bare en av mine mange ønske tenkninger igjen....?!?! Hva er det som skjer med kroppen min ? hehe blir jo litt små rar. Dagene før mensen er jo bare grusomme... jeg kunne ønske at testene slo ut med engang ! Kanskje det hadde vært en oppfinnelse =) Klem sessan
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Hehe, det hadde vært genialt med en test som slo ut dagen etter EL ja! Men det er vel litt vanskelig siden det tar en uke før egget fester seg;) Vil bare ønske deg MASSE lykke til jeg! Håper du har en liten spire i magen:)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 JA blir nok litt problemer med det=) Men hadde ikke vært feil om det ble ett positivt svar snart!! Venter spent Grusom den vente tiden fra EL mens....
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2009 El til mens skulle det stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå