mammaspuppergo 14pp Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har vært hos gyn i dag, å det ble mistenkt endometriose. Er nå henvist til lapraskopi. Er det noen med erfaring/som vet noe om den sykdommen?? Blir bare skikkelig redd for om det påvirker fruktbarheten... Blir veldig gla for tilbakemeldinger
Ekornmamman Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Hei Jeg vet ikke mye om endometriose, men det er et eget forum her som heter det. Og så finnes det en nettside: endometriose.no, sikkert mye info der! Lykke til, håper du finner noen med erfaring du kan prate med!
*Smiley* Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Heisann! Da er vi to , har forsøkt å bli gravid i 13 mnd med 1 SA i første pp. Var hos gyn forrige uke og da fant hun en cyste på venstre eggstokk som hun mistenkte er endometriose:( Jeg fikk time til Lapraskopi allerede 9 November. Mistenker at dette er grunnen til at vi ikke blir gravide igjen. Hvis man må gjenom ivf så er det gode muligheter for å bli gravid , like stor som andre som må gjennom ivf. Og man kan selvfølgelig bli gravid på egen hånd 60-70% av de med endometriose har ikke problemer med å bli gravid, og det er ikke større risiko for abort, graviditet utenfor livmor eller for tidlig fødsel fordi man har endometriose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå