Gå til innhold

Er med godt mot, men redd for å miste igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en RAR følelse i magen... er litt vondt nesten som kynnere, jeg er ikke gravid, mistet for 1 1/2 uke siden!!!

Men det kan jo være EL:) håpe håpe!

Men jeg tenker så mye, er så utrolig redd for å miste igjen... Legen min sa at det er lite/ikke mer sansynlig at jg mister igjen, men tanken er der, og den vil jeg ikke ha!!!

Mannen min og jeg reiser til maldivene om 11 dager og da venter jeg jo TR der nede, men tror ikke jeg skal ta med med noen tester, får heller smøre meg med tolmodighet til vi kommer hjem,:)

Flere som har det som meg, eller som har vært gjennom SA/MA og blitt gravide og det har gått bra?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo da! Jeg har. Hadde ma to ganger før gutten min satt. Er jo veldig sjelden man har to aborter rett etter hverandre da, "alle" sa det kom til å gå bra andre gangen. Skjønner at du er redd for å miste igjen, men du får tenke at det mest sannsynlig går bra! Lykke til og kos dere på Maldivene. Hørtes jo helt himmelsk ut...

Skrevet

Hei =)

jeg mistet i juli da jeg var 6 uker på vei. Jeg tenker jo ofte på at kanskje det ikke går bra den gangen her heller... Men sjangsen er jo større for at det skal gå bra =)

Slapp av på ferien deres=) Nyt hverandre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...