Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Betaler man frimerkene i vanlig kasse, eller i den avdelingen for post i butikk? Eller er det forskjellig. Er i en liten tvist serru, og er sikker på at jeg betalte frimerkene i kassa, men de andre mener det ikke er mulig!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Er det en postavd. i butikken, så er det vel normalt å kjøpe frimerke der, er det ikke? Har selv alltid gjort det, og ikke betalt i kassen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Men postavdelingen i denne butikken er rett bak kassa, så jeg mener å huske at jeg kjøpte frimerker sammen med matvarene og postet det etterpå. Men ble usikker, også er det så lenge siden at jeg husker rett og slett ikke hva jeg gjorde :/ HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har betalt for frimerker i vanlig kasse i post i butikk her hos oss. 100% sikker, sa når jeg skulle betale resten av varene at jeg skulle ha frimerker også om spurte spesifikt om jeg måtte i den andre kassa som er posten eller om jeg kunne betale i den vanlige og fikk frimerker og beskjed om at det var ikke noe problem å betale der. Du har vel ikke funnet frimerkene selv? Når de ga deg frimerkene må de jo ha slått dem inn på kassa også, hvis ikke vil jeg si det er butikkens problem at de ga deg frimerkene i feil kasse uten å presisere at du likevel måtte i den andre for å betale.
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Her kan man gjøre begge deler: En kan kjøpe frimerker i butikkkassa og så legger de bet. for frimerkene i en egen boks (slår det altså ikke inn i kassa) eller man kan gå en halv meter til postdisken og kjøpe frimerke der. Men pengene for frimerket blir lagt i samme boksen;)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Tusen takk for det svaret 10.49 Er i en forbrukertvist serru, og de mente at det ikke er mulig å betale frimerker sammen med dagligvarene, fordi at de må betales i den andre kassa. Så da husket jeg rett, at jeg betalte frimerkene sammen med dagligvarene. Så da får jeg jammen håpe at forbrukerrådet hjelper meg ut av knipa her HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 Det er mulig, og tro meg, jeg vet:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Flott! Da har jeg rett, og jeg er ikke senil. Hehe det er så digg å ha rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå